söndag 29 augusti 2010

Tävlingen avslutad..........

Godmorgon alla rara, jag vill börja med att tacka alla som
har velat vara med i min lilla utlottning om denna särken
Tack alla underbara!!!!!
Jag har varit uppe nu på morgonen och gått igenom alla
deltagare, och här i skålen ligger nu alla lappar
och väntar!!!!!!
Gissa om jag tyckte det var lite spännande
att dra vinnaren!!!
Och nr 11 blev det som vann denna utlottning!!!!!
Och det är
Anki med bloggen
min lilla värld http://ankislillavarld.blogspot.com/ som vann!!!!!!!Grattis Anki!!!!
Du får höra av dej till mej på tantbla@telia.com
om din adress!!!!
Grattis än en gång Anki!
Och tack än en gång till er alla som ville deltaga
i min lilla tävling!
Önskar er alla en fin Söndag!!!
Kram Kathrine

21 kommentarer :

Country Hill sa...

God Morgon Kathrine!
Tack för en fin utlottning och Grattis till vinnaren!
Ha en fin dag!
Kram Lena

sylvia sa...

god morgen til deg,
å gratulere til vinneren din,en flott serk,
ønsker deg en fin søndag,
klem fra sylvia

Lilla Lycksta sa...

God morgon!
Ett stort GRATTIS till Anki vinnaren av den fina särken. Önskar dig en fin söndag.

Kramar Camilla

Evashusotorp sa...

Grattis till Anki som vann.
Önskar dig oxå en härlig söndag.
Kram
Eva

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till Anki, en riktig toppentjej som vann. Den särken kunde inte ha hamnat på bättre ställe.
Och tack goa du för fin tävling
Kramar
AnnaMaria

Hulda sa...

Virkelig heldig de som fikk denne. Har helt gått glipp av konkurransen. Så flotte bilder. Likte så godt der kjolen henger på skapet. Nydelig bilde av skålen også. Så god stemning i bildene dine.

It's me sa...

Happy sunday darling...and Anki congratulations.........love Ria..

hemma hos lilla mej sa...

Grattis goa Anki till särken.Bara så fin.....1000 tack för trevlig och mysig tävling.Jag har missat den....Ha en skön söndag vännen Kram Rita ♥

bakom berget sa...

GRATTIS säger jag till Anki! TACK säger jag till dig, för en fin utlottning.
Ha en skön söndag!
Kram Åsa.

Sirpa sa...

Grattis Anki för vinsten!
Och tack för en fin tävling!
Önskar dig en skön söndag!
Kram Sirpa

Anki sa...

Heeeej!
Åh så glad jag blir...hoppar jämfota, hihi...Jag som aldrig?! är inne på bloggen längre känns det som!
Tusen tusen Tack snälla du! Jag ska låna sonens dator och maila dig så fort jag bara kan!

Goa kramen! Anki

Unknown sa...

~ Grattis till vinnaren ~

Du hade haft svårt att komma in på min blogg, förstår det...jag stängde den, men tog inte bort den...tycker stundtals att det är dags för skrotning av den ;*)

Kramar från Eva

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

ett varmt grattis till vinnarna!!

Kramis sanne

Elsa och Helena sa...

Tack Kathrine för en fin tävling och stort GRATTIS till den lyckliga vinnaren:)

KRAM Helena

HÖNSHUSET sa...

Grattis till vinnaren!!!

O vilket fint skåp i pärlspont du har i ditt kök - helt underbart!!!!

Ha en bra dag!!

Kramar gunilla

Viola sa...

Det är bara att gratta den lyckliga vinnaren, ha en fin vecka, kram VIOLA

Katta sa...

Grattis till vinnaren! Vad fint med skålen och madonnabilden där. Ha en fin vecka, kram KATTA

Skogslyckan sa...

Grattis till den lycklige vinnaren, och tack till dig för ett fint lotteri.
Kram Pia

Roses & Angels sa...

Grattis till vinsten du lyckliga vinnare och tack för en fin tävling. kram

Huset vid ån sa...

God Morgon! Hoppas att helgen varit bra....
Ett stort Grattis till den lyckliga vinnaren! Kram Therese

Mitt hvite hus sa...

grattulerer til Anki..heldig hun var...

ha en fin fin dag...

klemmer =)