söndag 8 augusti 2010

Sunday Morning.........

Och jag har blivit tilldelad en Award av Lynda......med den fina bloggenhttp://unpetitmorceaudemoi.blogspot.com/
Gå gärna in och titta på hennes fina blogg.
Tack än en gång Lynda det värmde mitt hjärta!!!!!
Meningen är att jag nu skall berätta fem saker om mej själv
som jag inte nämt förut....
svårt!!!!!!
Men här kommer dom!
1 Jag älskar djur och är en stor djurvän!
2 Jag har ett stort ridintresse, och har ridit i 10 år!
3 Jag älskar att köra bil!
4 Jag älskar glass!
5 Jag har alltid velat haft en hund!
(men aldrig skaffat nån!)
Jag skall nu försöka välja ut 5 andra bloggar som jag tycker om!
och det är inte heller lätt!
Och här kommer dom!!!!
3 Husfruars memoarer http://huldals.blogspot.com/
5 Antik kuriosa inredning http://lenasinredning.blogspot.com/
Detta var inte lätt!!!!!
Pust!!!!
Hoppas ni alla får en fin dag!
Kram Kathrine!

12 kommentarer :

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till din Award. Det är jätteroligt och läsa listor, och så lär man känna varandra lite mer.
Ha det gott
Stor kram
AnnaMaria

MODERN COUNTRY sa...

God morgen Kathrine !

Jeg måtte bare le litt av din kommentar, du skrev den på Engelsk til meg, var du klar over det ?? :))

Håper din Søndags morgen startet bra, her skinner solen og det lover en bra dag. Skjønt !
Jeg elsker også is / Glass, jeg spiser det selv midt på kaldeste vinteren. Men kjøre bil er jeg ikke så glad i, jeg elsker å sitte på men selv synes jeg det fort blir skremmende i 4 kjørefelts vei med mange biler rundt omkring.

Ha en riktig fin Søndag!!
Klem Aina

Skogslyckan sa...

Grattis till awarden..igen..den är du verkligen värd. Nu är jag hemma igen efter 9 underbara dagar.. Åh vad kul att se bilder från din nyrenoverade hall, det blev mycket vackert. Och vad spännande det blir att se spegeln efter förvandling sen...
Kram Pia

It's me sa...

Congratulations with your award....you deserved it...you have such a great blog !!! happy sunday....love Ria....

Country Hill sa...

God förmiddag goaste Kathrine. om jag är glad jag är överlycklig! Ramlade nästan av stolen när jag såg att Du tänkt på mig. Jag niger, bugar, bockar och tackar ska Du veta.
Och stort GRATTIS till den fina awarden den är Du väl värd!
Ha nu en underbar söndag!
Massor av kramar
Lena

Unknown sa...

Your welcome Kathrine;).....and always nice to learn more about a person don't you think so?

sweet greetings
Lynda

Birgitta sa...

Grattis till din award, trevligt att få veta lite mer om personen bakom bloggen även om det bara är att skumma ytan. Ha det gott, Kramar Birgitta

Bonjade sa...

Congratulations......
You deserve it, love your style.
Fine day

Rosor och Spetsar sa...

Hej Kathrine Grattis till awarden.
Du undrade om min dörr var gammal o nej jag tror att den är en garderobsdörr från 70-80 talet, men jag har shabbat till den.
En härlig söndag på dig
Kram
Annelie

Margareta sa...

Hej Kathrine!
Grattis till awarden.Jag gillar också din blogg mycket.

Och jag tackar så mycket för att du tänkte på mig.Det är ju så roligt att bli bekräftad.Jag sträcker på mig.

Ha det gott!
Kram Margareta

Unknown sa...

Så du rider...wow!
Alltså, det här är bara så spännande, för jag ser ju en bild av dej där du pysslar omkring bland alla gamla vackra ting...och så bara plötsligen så rider du iväg på en häst...! :-)

Jättefin award.
En av de finaste jag sett faktiskt.

KRAM från Eva

Anna sa...

well deserved!!!