torsdag 12 augusti 2010

Tävling.......

Godmorgon alla söta......
då var det då dags för en liten tävling här på min
lilla blogg....för att fira att besöksräknaren passerat
30 000 besökare!!!!
Tänk att så många vart inne och besökt min
lilla blogg!
helt fantastiskt!
Tack alla söta!
Och för att fira detta lottar jag nu ut denna
gamla särk...
Med underbara handvirkade spetsar....
Det enda ni behöver göra är att lämna en
kommentar till detta inlägg, då får man en lott!
Länkar man sedan med bild på sin blogg får man
två lotter!
Så hjärtligt Välkomna in och prova lyckan!
Dragning sker den 29/8!
Ha en fin Dag!
Kram Kathrine!

45 kommentarer :

Margareta sa...

Godmorgon själv!

Här är det en fin morgon.Solen nästan lyser igenom.
Klart jag vill vara med i denna fina utlottning.Det är bara att hoppas på turen.

Ha en riktigt bra dag!
Kram Margareta

Mitt hvite hus sa...

God morgen Kathrine...

så nydelige nattserk da...

så klart jeg vil være med å prøve lykken hos deg...
Solen skinner her og det blir en flott dga.. håper din blir fin også..
klemmer =)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon.
Grattis till alla besök, här tittar jag gärna in.
Och vilken underbar särk du lottar ut! Jag är gärna med och provar lyckan, länkar också såklart.
Håller tummarna håårt...
Stor kram
AnnaMaria

Roses & Angels sa...

Grattis igen och vilket vackert pris! Den måste man ju tävla om. Länkar för två lotter. Kram

It's me sa...

Hi darling...did you get my mail with adress??? ....please let me know........happy day......love Ria......

Manne's hverdag sa...

Hei på deg!!!

Og igjen takk for opplysninger om tapet.
Gleder meg til å få den opp, og er stadig
innom siden din for å se hvor fin den er.

Ha en strålende dag!!!

Hilsen
Marianne

PS! 1 lodd til meg.

Lilla Rummet sa...

Hej!
Är självklart med i din fina utlottning. Vill inte missa den.
Länkar till min blogg.
Ha en fortsatt härlig dag.
Kram Britt

Mys och hemtrevnad sa...

jag vill självklart vara med på din tävling! kramis semlan

@nne sa...

Google translate provides delicious translations! Always guess what the blogger wants to tell! But ... with a little bit of fantasy ... I will participate! Hugs, @nne

ANNIKA sa...

Jag är med och provar lyckan.
Grattis till alla besök!
Hoppas nu på turen...
gustafsson.57@hotmail.com

Anki sa...

Hejsan!
Grattis till alla besökare!
Oj vilken fin tävling, jag har faktiskt tittat på den särken i din butik...den är så fin så jag vill gärna få en chans att vinna! Länkar oxå!

Ha det gott!
Kram Anki

Elsa och Helena sa...

Så klart jag är med och firar! Länkar också.

Ha en fin eftermiddag söta du:)

KRAM Helena

Lilla Lycksta sa...

Jag är också gärna med och firar! GRATTIS! till alla dina besök. Länkar från mig. Ha det gott.

Kramar Camilla

Unknown sa...

Vill också vara med :-)
Även om jag nog tror att jag ännu är för bastant för den vackra särken *fniss*
Du vet, det sägs ju att man går ner i vikt igen när man blir gammal, så jag HOPPAS ;*)

Kram från Eva

Evashusotorp sa...

Vilket fint pris - den skulle ju passa bra till mina mammelucker.
Kramar
Eva

Bonjade sa...

Have I told you lately that I still love your underware...?
;0}
I love to join in!!!
Fine evening

HÖNSHUSET sa...

Hej hej!!

Ja, visst vill jag vara med i utlottningen av den fina gamla särken:)

Ha det bra!!

Kram Gunilla

Pia sa...

Go´kväll på dig! Ja, det är klart jag är med - med två lotter!

Kramar/Pia

Skogslyckan sa...

Klart man vill vara med och ha chansen till den vackra särken. Jag länkar så klart.
Kram Pia

Sirpa sa...

Vad fin den är! Så klart jag vill vara med och provan turen. Länkar till dig från min blogg!
Kram Sirpa

hemtrevnad marie sa...

Hej vännen!
vet inte om jag skrivit till dig igen om mammeluckerna...jag börjar väl bli senil, hihi!
De med vecken du vet....jag har även funderingar på de rutiga från E i W...är de mycket större än small, jag är ju ca 40 , ev 38.
Sedan hade du ett par med ett blått M på vad motsvarar de?
kraam

hemtrevnad marie sa...

Jo, seniliteten har satt in...visst vill jag vinna den fina särken...ska verkligen försöka länka!:)
kram

liven sa...

Hei Kathrine
Vil gjerne være med å feire hos deg :o)

ha en fin fredag :o)

Birgitta sa...

Så vacker särk med spets på, den skulle jag inte ha nåt emot att vinna, trevligt att du lottar ut nåt så fint. Hoppas du får en vacker dag, kramar Birgitta

hemtrevnad marie sa...

Hej igen!
Ja men då tar jag E i W byxorna!
Men jag undrade också över de med ett blått M på, storlek och skick, det stod de var i dåligt skick, hur?
hoppas du har tid att svara...
kraaam

Myricas Farmor sa...

Jag vill jätte gärna vinna, så jag har länkat oxå.
Hoppas du får en trevlig helg.
kram

Joans Country Living sa...

Hej snälla du

Ha en bra helg ;o) Jeg lägger også et link med billede på min blog ;o)

Stort kram! Joan

Fleurette sa...

Hello my dearest Kathrine, wishing you a wonderful weekend full of sunshine:))
Hugs
Fleurette

hemtrevnad marie sa...

Hej igen!
Jag vill iallafall ha E i W:s mammelucker och den lilla asken för 20 kr med änglar på.
Skickar du mail till mig om frakt och var jag sättet in pengar, tror inte jag har dina uppgifter sedan jag hadlade av dig sist kvar.... du kan väl tänka på mig om du får in läpliga mammelucker , med skapligt långa ben på till mig någon gång!
kraam

Hanna sa...

jag vill gärna vara med och länkar naturligtvis.
Kram
Hanna

Country Hill sa...

Ska självklart vara med i Din fina utlottning, länkar imorgon.
Javisst är det kul med Formex, jag tror att det kan ha varit däe vi träffats. Kommer Du ihåg ett företag som hette Kurbits?
Ha en fin kväll!
Kram Lena

Sirpa sa...

Hej Kathrine!
Är med i tävlingen redan! Men ville önska dig en trevlig helg!
Kram Sirpa

Katta sa...

Otroligt vackert!! Grattis till alla besökarna vänne, kram Katta

emilias gömmor... sa...

Jag är gärna med!!!!

Kram Mimmi

Viola sa...

Självklart vill jag pröva lyckan, kramen

Carina sa...

Hej!
Vill gärna vara med i din utlottning, har ingen egen blogg så jag kan inte länka.
Ha det gott!
Kram Carina
kattarsel@live.se

Ett ögonblick sa...

Hej Kathrine!
Klart att jag vill vara med och tävla om denna ljuvliga särk. Den skulle passa perfekt att hänga vid kakelugnen i vårt sovrum:) .
Jag har länkat med bild i högermarginalen i min blogg. Hoppas innerligt på tur denna gången.
kram lisamaja

ängeln i vitt sa...

Halloj!

Grattis till alla besökare. Herregud, vilken utlottning alltså. Vill jättegärna vara med. Nu håller jag både tummar och tår = )

Kram Carina

Else´s Bod sa...

ÅÅ! jag vill oxå vara med såklart!
(hoppas hoppas!)
Kram Lisa

Kari sa...

Gratulerer! Jeg vil gjerne være med i trekningen og tar ett lodd.

Kari :-)

Lena/isklockan sa...

Underbart fin. Vill gärna vara med. Jag har länkat . Lena/isis

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Tänk att jag har missat den här... Men nu såg jag den och så klart vill jag också vara med.
Hoppas på tur förstås!
Kram
Marie

Boviksmarinan sa...

Hej!!
Underbart fint linne, precis i min smak. Romantiskt & fint....vill absolut vara med & länkar till min marina blogg. Vore kul att vinna ett linne som en present till mig själv, då jag nyss fyllt år:-)! Hoppas på tur!!
Ha en härlig dag!!
Kramis fr norr

Rosor och Pioner sa...

Åhh så vackert, vill gärna vara med i utlottningen.
Länkar.

helle sa...

Den vil jeg vinde!! Hvorfor har jeg ikke set din giveaway før nu??
Linker!

Klem fra Helle