torsdag 17 mars 2011

What a lovely day......

Gomiddag vilken dag
solen skiner från en klarblå himmel...
Man kan inte annat än att bli glader...
Fniss...
.Lite dubbla rosa tulpaner pryder just nu
mitt köksbord...
tänk att det är Vårdagjämning på
Måndag...
kan knappt tro att det är sant
äntligen har den kalla vintern släppt
sitt grepp om oss nordbor...
Underbart.
.
En lite större bild från mitt kök...
ser ni plasten i dörröppningen
jo ni det är där mannen håller hus när han inte är
på sitt arbete..
Som jag nämnt förut så håller vi på att renovera i
matsalen...
har vart dålig att visa bilder därifrån,
lovar att jag skall skärpa mej!!!
.
Idag Torsdag kommer jag som jag nämde igår att lägga
ut lite nytt i min lilla bloggbutik...
bla denna söta tavla....
.
Och lite linne.....och en del annat som jag visade
igår!!!
Så Varmt Välkomna in och kika
Önskar er alla en fin Dag!
.
Kram Kathrine...

18 kommentarer :

Hulda sa...

Så flott kjøkken du har! likte veldig godt bildet der vi ser innover på kjøkkenet. Herlige blomster, og så fint med grener du har tatt inn fra hagen. Så søtt med tulipanene i skålen. :))

Puumuli sa...

Underbara tulpaner, jag har också en bukett med rosa blommor på köksbordet just nu.

Ha en skön torsdag!

Kram
Sari från Puumuli

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så roligt och få renoverat i matsalen, ser fram emot bilder senare. Jättesöt skål till tulpanerna, jag gillar låga buketter. Sol här också idag, men imorgon ska det bli snö!?
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen!
Kul med lite renovering!!!! Spännande!
Härlig bukett!
Ha en fin dag.
Kram Agnetha

Vitt hus med svarta knutar sa...

Underbart söta Tulpaner! Härligt när ni blir färdiga med renoveringen. Jag kikar in och tar en runda i butiken senare i kväll=)

Ha en underbar dag!
Kram,
Regina

(eddas) sa...

Ha en herlig dag,skal titte inn i butikken:)
klemklem

Skogslyckan sa...

Ja men jag ser ju pallen skymta där borta vid järnspisen! Glad att du gillade den! Skall bli spännande att se mer av renoveringen, men du skriver att mannen håller till där inne. Hjälps ni inte åt..ler. Här är jag lika aktiv som min man, och ibland värre...
Kram Pia

Ett ögonblick sa...

Så söta tulpaner i den fina skålen. Vilket fint kök ni har, ser så där härligt gammeldags ut med vedspisen och det fina skåpet bredvid.
Snart måste du lätta på plasten, jag är nyfiken på matsalen;)
Hos oss blåser det iskalla vindar idag, dom säger att det är snö på gång, men jag har bestämt mig för att inte tro på dom ;))

Ha en fin dag i solen!
kram lisamaja

Myricas Farmor sa...

Ja då får man in och kolla runt lite, ha det gott
kram

Sologbolig sa...

Så flott med doble tulipaner. Og så koselig kjøkken du har, med peis og allting.
Ha ein fin kveld. Klem.

Rosor och Spetsar sa...

Spännande med renovering och kul.
Ditt kök ser så mysigt ut Kathrine,nu ska jag kika in i din butik
Kram Annelie

Frøken Anker sa...

Godt at der også kom forår til jer :-)
Dejlige billeder.

Klem Birgitte

HÖNSHUSET sa...

Hejsan!

Underbara tulpaner!!!!


Ha det bra!!

Kramar gunilla

hagagården sa...

Himla hemtrevligt du har det i köket.
Kram
ninni

Madame Edith sa...

Visst är det härligt med tulpaner!!!
Kram/M

Stina sa...

Så fint du har det.:-) Stina

Lilla Lycksta sa...

Hej
Vilka vackra Tullpaner du har på ditt bord. Ska bli spännande att se bilder på matsalen. Ditt kök är ljuvligt fint. Ha en fin helg.

Kram Camilla

Mycket annat & lite betong sa...

Så kul att renovera matsalen! Lite vår var det igår men idag ska det komma snö IGEN. Usch!

Hoppas du får en härlig helg!
Agneta