söndag 13 mars 2011

En bukett till er alla.....

Godmorgon alla underbara....
som tack för alla söta kommentarer på min blogg
och underbara mail...
vill jag ge er denna bukett....
för att visa min glädje....
tusen tack och tusen igen...
.Jag har vart lite osynlig....
här på bloggen
jag och min man har vart ut på en liten
helgtripp till den underbára lilla staden
Vadstena...
så skönt,,, att bara få
Vara!!!!
.
Och gissa om jag har hittat mycket fint till mej och
lite till bloggbutiken... Och det bästa av allt är att det är Vår nu!!! i alla fall här hos mej!! Koltrasten sjöng så fint här på morgonen.. Och det är ett gott tecken!. Så snart mina kära vänner är det dags att sätta spaden i jorden.... Hoppas att ni får en fin Söndag.... Kram Kathrine...

17 kommentarer :

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tack för blommorna, jag trollar över dom hit. Skulle passa perfekt här på bordet hos mig.
Låter som en härlig weekend, roligt och åka iväg och bara ha det gott.
Ha nu en skön söndag
Kramar
AnnaMaria
Ps, hittar du ett täcke i ljusa vårfärger vet du att jag är intresserad....

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilka vackra tulpaner! Kan tänka mig att du har haft en underbar helg med mannen. Tänk när man bara kan sticka iväg sådär över en helg... Vi har låååång tid kvar innan det är så igen. Verkligen något att se fram emot! :0)

Kram/ Anna

Katta sa...

Så fina skålar du har till dina blommor. Vadstena har jag aldrig varit men jag har fått för mej att det ska vara riktigt mysigt. Kram Katta

Frøken Anker sa...

Søde og skønne ideer til blomsterne. Jeg må lige forbi din blogshop og kigge :-)

Hav en dejlig søndag
Birgitte

Fleurette sa...

Good morning, dear Kathrine!!!!!
Very beautiful photos! Beautiful flowers!!!
Have a nice Sunday and new week
Big hugs
Fleurette

hagagården sa...

Underbart fina bilder!!!!
kram o ha en fin söndag.
Ninni

Evashusotorp sa...

Önskar dig det samma.
Här hos oss kan man då bara sätta snöspaden i jorden.
Kram

Unknown sa...

Det TACKAR jag för Kathrine...såå vackra blommor.
Som Du vet, så är det ju inte så lätt att ha några härhemma numer, för Selma Trolltass river loss rubbet *fnissar gott*

Skönt att "bara vara".
Hoppas Din söndag fortsätter vårhääärligt.

KRAM, från Eva

Unknown sa...

nydelige vårblomster...takk for at du vil dele.
klem...Ellen

Penseldraget sa...

Så våriga vackra blommor ;) låter härligt med en tripp och vadstena är ju så vackert...
ha en skön söndag
kram pia

It's me sa...

Beautiful flower pictures !!.....have a nice sunday.....love love love Ria...xxx.

helle sa...

Dejligt at du har lidt forår oppe hos dig, ven! Tak for blomsterne og god søndag!

Kram

Sologbolig sa...

Nydelige blomster og så flott å kunne reise bort litt og bare kose seg.
Og så deilig å ha fått vår, her snøar det som bare det i dag og brøytebilen kjører frem og tilbake....... og eg lengtar etter våren.
Ha ein fortsatt fin søndag

Skogslyckan sa...

Man tackar för de fina blommorna. Härligt glädjesprutande inlägg med vackra bilder! Märks att det är skönt att bara få komma iväg hemifrån lite grann.
Kram Pia

Hulda sa...

Så flott Kathrine! Deilig med en slik helg! Jeg hadde fri fredag, så har også hatt langhelg. Skjønt!

Herlige bilder du viser. Så flotte og vårlige. Nydelig skål med blomster, og skjønt med tulipanene i sinkskålen også. Ja, tenk snart er våren for alvor her. Jeg kjenner det prikker i fingrene. ;))

Mitt hvite hus sa...

Tusen takk for de nydelige blomstene Kathrine..
Høres ut som dere har hatt en strålende fin helg sammen..

Deilig å komme seg bort litt..

Ønsker deg en fin uke

Klemmer =))

Bland Mossa och Tegelsten sa...

Hej Kathrine...så fint och så vårigt du har det! Underbar fågelsång förövrigt...var påväg att lägga in det på min blogg men det var nu ett tag sen och passade inte riktigt...då det inte var vår i luften:)Men nu kanske;)
Så harmoniskt!
Hoppas du får en fin dag.
Kramar Therese