måndag 7 mars 2011

Mitt Barn barn Theo.....

Gomiddag alla söta bloggvänner...
Här är jag och Theo.....
Jag fick träffa Theo i Helgen, gissa om jag är stolt och
Glad....
.Det är inte ofta ni har sett mej här på bloggen..
men nu visar jag mej lite grann så nu har ni
ett ansikte på Fågel Blå....
fniss!!!!
Theo är så sööt och jag var helt salig när jag fick
hålla honom i mina armar..
Så underbart!!!! .
Tänk vilket under.....
Theo har små små händer och små små fossingar
och luktar så gott...
Åhhh vad jag är glad!!!
Önskar er alla en underbar
vecka..
.
Kram Kathrine...

43 kommentarer :

Myricas Farmor sa...

Vilken söt liten krabat, dom är ljuvliga dessa små.
Trevligt att se dig min vän
ha det gott
kram

Penseldraget sa...

Hej
vilken ljuvlig lite Theo, förstår att du är stålt ;) fina bilder på er...
kram pia

Vita rosor och förgätmigej sa...

Grattis, grattis, grattis!!! Åh, vad söööt han är! Kan tänka mig att mormor är mer än lycklig. ;0)

Kram/ Anna

Uttan sa...

Stort Grattis!

Barnbarn e bara sååå underbart :)

Fin bild på Stolt Mormor och underbar liten Theo!

Kram!

Unknown sa...

Han är helt underbar, så söt han är lille Theo :)

Fina ni är

Kram Maria

rustik charm sa...

Hej Kathrine.

Fin bild på mormor och lille Theo:)Såååå söt han är.

Ha en fin dag.
Kram Kristina

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Och grattis!
Vilken liten goding och det måste vara en speciell kännsla att få hålla sitt barbarn! :)

Kul att få även träffa dig!

Ha en fin vecka!

Kram Sirpa

Norregård sa...

Hej!!!
Vilka fina bilder på Dig & Theo!!! Vilken söt baby, förstår att du är stolt;o)

Kram Malin

(eddas) sa...

Ja..de er underbare når de er så små:)
klemklem

Lilla Rummet sa...

Vilken liten sötnos Theo är. Förstår att du är stolt. Kul att få se ansiktet på bloggerskan.
Ha en fin vecka.
Kram Britt

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken lycka att få hålla i sitt första barnbarn=) Vilken gosig Theo, han ser stor och stark ut. Hälsa till de nyblivna föräldrarna också!!!

Kram,
Regina

barbrok sa...

Vad härligt, det bästa som finns är barnbarn! Du såg ju ut precis som jag föreställt mig!!!! Fast du måste väl vara lite äldre än de runt 30 jag fått för mig. Eftersom du är farmor menar jag, inte för att du ser en dag äldre än 30 ut!
Kram
Barbro

emilias gömmor... sa...

Ja, det var ju trevligt att se dig! En så söt liten gosing... och den underbara bebisdoften, sniff

Kram Mimmi

Fleurette sa...

Hello my dearest Kathrin, Theo is beautiful and sweet baby!!!!
The photos are very beautiful ,you look great!!!!
Have a nice new week
Big hugs
Fleurette

vita drömmar och svarta tassar sa...

Jag träffade oxå en liten be fis i helgen..så mysigt att få snusa lite men sååå små vågar ju knappt inte ta i dom.. men är de inte lite märklig känsla att de är din lilla dotters...

Åh! kul med ett ansikte ..kan säga att du ser lite för ung och vacker ut för att bli kallad mormor....
Jag vågar inte visa mig på bloggen då skrämmer jag ju bort alla thihi..

Njut och va gla´
kram wivi

Evashusotorp sa...

Åh, vad trevligt att se en sån stolt mormor och en sån JÄTTESÖT gosse på bild.
Önskar både MORMOR och THEO en ljuvlig vecka.
Kram
Eva

HÖNSHUSET sa...

Hejsan!!

Å, vilken liten guldklimp. Guuud vad mysigt med en liten bebis!!!! Stort GRATTIS till barnbarnet!!!

Kramar Gunilla

Romantik Seelchen sa...

liebe Kathrine,
ein kleines Wunderkind ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ich schicke einen Schutzengel für das Leben...
liebe Grüße Jasmin

STENLYCKA sa...

Vilket gulligt barnbarn och vilken fräsch mormor!! Vad trevligt att få se ett ansikte bakom den trevliga bloggen.
Förstår att du är stolt över lille Theo han ser så nöjd ut i din famn.
Ha det ´gott!
Kram Raina

Nostalgia sa...

grattis til mormor :-) Theo er heldig som har en sånn ung og vakker mormor, trivelig å se aansiktet bak bloggen også :-)

Ønsker dg en fiiin ny uke !
Klem, 'Nostalgia

*Susycottage* sa...

Wow ...... what a beautiful young grandmother
TO BE THE mother of Theo, a love for children.
Compliments
° ° SUSY

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Vilka fina bilder på dig och underverket!
Bara att mysa på!
Kram Mimmi

Birgitta sa...

Så jättemycket grattis till det underbara lilla barnbarnet, så mysigt att se er tillsammans. Nu börjar den bästa tiden i livet, kramar Birgitta

Sologbolig sa...

Åååå for en herlig liten gutt, ja barnebarn er stor stas. Og så kjekt å se et foto av deg også. Ha ein flott dag.

Elsa och Helena sa...

Vilken sötnos! Grattis, grattis förstår att du är överlycklig:) Ni är så fina tillsammans!!

KRAM Helena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina bilder Kathrine, han är allt en riktig goding lille Theo. Och du är en så fin och söt mormor, jag tycker du ser så ung ut så du ser ju ut som hans mamma. Vilken lycka och få hålla honom och gosa lite.
Varm kram
AnnaMaria

Roses & Angels sa...

Underbart lite knyte du håller i. Klart man är glad och stolt och så roligt att få ett ansikte på mormor också. KRAMEN

It's me sa...

Owwww Katherine...so weet sweet boy !!! like the name......remeber me to my deceased brother....nice to hear this name !!! love love love Ria....xxx......enjoy !!

Anki sa...

Jättegrattis till dig mormor!
Åååååh viken ljuvlig liten krabat, ni är så fina!
Visst är det mysigt att hålla och snuffsa, det doftar så gott!

Ha nu en fin vecka!
Kram kram!

Katta sa...

Nämen så roligt! Både att få se söte lille Theo och att få se dej som varit rätt så osynlig här på bloggen om man säger så :) Förstår du är nöjd och stolt över den fint doftande lille killen. kram Katta

Margareta sa...

Vilken liten goding!!!
Fina bilder på dig och barnbarnet!!!!!

ha det fortsatt bra!
Kram Margareta

Pia sa...

Åh, en så stolt mormor!!! Vilken Gullegullepluttunge du har i dina armar!!! Och de där små, små tårna...

Kram och Puss!

All Seasons sa...

So nice to see you here, a very proud grandmother. Beautiful grandson!

Enjoy all these great moments ♥

Hugs,
Patricia

Marie Louise sa...

En härlig känsla att bli mormor, man får ett speciellt förhållande till sina barnbarn... en trevlig bloggerska också! Fint foto på er! kram Marie

Crinoline sa...

Gratulerer så mye som mormor til en vakker liten gutt. En søt mormor er det også.

Lilla Lycksta sa...

Vilken liten sötis! GRATTIS, mormor Kathrin. Så roligt att få se dig på bild. Ingen kan väl tro att du blivit mormor, du ser ut att vara mor till barnet. Ha en fin vecka min vän.

Kram Camilla

skifferhuset sa...

Å jag ser hur du lyser av stolthet, helt underbart med dessa små underverk! Ta tillvara på den tiden med den lille Theo! Kram Iréne

Junk De Lux sa...

For et vakkert barn!...og navnet er jo også nydelig (min minste sønn heter Teo hihi ;)

Så koselig å få et ansikt på søte deg!!

Stooor klem!

Vintage sa...

Förstår att du är lycklig! han är ljuvlig... Kram susanne

Mitt hvite hus sa...

Et stort grattis igjen Kathrine..

Du er like vakker som jeg hadde forestilt meg .. jeg har ikke sett bilde av deg før..

Det må være stort å bli bestemor..

kos deg masse med gullet 0))

klemmer

Unknown sa...

Så fina ni är tillsammans, Du och Theo ♥
Grattis Mormor Kathrine :-)

Kram,från Eva

hagagården sa...

Men oj,GRATTIS till dig,det är så underbart med dessa små knyten,jag ska själv bli mormor igen i oktober så det är välldigt tidigt i graviditeten en,hoppas det går bra.
Kram o ha en fin dag.
Ninni

Anonym sa...

Hej! Så fina ni är. Det är ljuvligt att få barnbarn. Kram