måndag 14 mars 2011

Tack Anna.....

Godmiddag min kära bloggvänner....
här håller solen på att kika fram..
så skönt..
Idag tänkte jag visa er vilket fint Quiltat täcke
jag köpt av
Anna med bloggen Vita rosor och förgätmigej...
.
Det har två olika sidor ena sidan är vit, kantad med
ett blått tyg med rosor..
andra sidan är rosa..
precis mina färger..
..
Jag är så glad över detta fina täcke...
Gå gärna in på Annas fina blogg och kika... där bjuds man på en massa inspiration...

Anna har även en liten bloggbutik.. där ni kan titta på hennes fina handsydda saker...

Så just nu ligger det slängt över järnsängen i gästrummet tills jag hittar nåt annat ställe... Önskar er alla en fin Dag!!!

Kram Kathrine...

21 kommentarer :

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vad gullig du är! :0)

Kraaam/ Anna

vita drömmar och svarta tassar sa...

Åh! så sött....hon gör ju massor av sött Anna.

Ha en ljuvlig vecka/ vi hoppas på sol

kram wivi

Pia sa...

Ååh, så vackert!!! Man kan aldrig ha för många av vackra täcken, oberoende behöver man sådana eller ej!!!!

Kramar!!!
-Pia-

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Jätte fint pläd och vad fint den passade i ert gästrum! :)
Hon är duktig hos Anna!

Ha en fin måndag!

Kram Sirpa

Unknown sa...

Såå fint täcke, ljuvligt.
Ska kika in där jag också, i hennes blogg.

Skönt med sol. Den hälsar på här också i skrivande stund :-)

Eva

Monika sa...

Hej!

Tack snälla du för kommentaren inne hos mej!

Vilken gulligt täcke! Jättefint!

Ha en fin vecka!

Kram

Monika

bakom berget sa...

Åh så fint täcke. Hon är verkligen duktig vår kära Anna! Täcket gör sig jättebra där hos dig.
Ha en fin dag. Nu skiner solen även hos mig. Det ser ut att bli en härlig fortsättning på måndan.
Kram Åsa.

Lilla Rummet sa...

Vilket jättefint täcke du köpt av Anna. Hon är duktig på att sy.
Ha en fin kommande vecka
Kram britt

Myricas Farmor sa...

Det var vackert täcke, jag förstår att du är glad över det.
HA en god dag
kram

It's me sa...

What a beautiful blanket !!so nice that spring colors!!.....have a nice week darling....love love Ria.....

Anneli sa...

Hejsan.

Så fint täcke!
Härliga pasteller.....

Har du sol?
Här hos mig är det tjock, tjock dimma idag, tyvärr.
Inte kul alls.

Ha en bra vecka,
kram Anneli.

Norregård sa...

Så fint, förstår att du är nöjd;o)

Kram Malin

himlaverket sa...

Härligt täcke, det skulle man behöva krypa inunder här idag, brrr...är kallt med snålblåst ute.
Ska göra mej en brasa tror jag, få se om jag tinar upp lite.
Kram ullamaria

Puumuli sa...

Jätte fint täcke och så härligt romantiskt!

Kram
Sari från Puumuli

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint täcke, toppen med olika färger. Tänk vad vi fyndar av våra bloggvänner.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Junk De Lux sa...

Hei snille:)

For et aldeles nydelig teppe!!!
...og det passet bare perfekt på den vakre sengen!
Ha en deilig tirsdag!

Klem,Hanne

Härligt hemma sa...

Håller med, underbart täcke!! Men det är väldigt mycket snyggt att titta på hos dig :)!!
Ha en skön vecka!!
Kramar Madeleine

rustik charm sa...

Hej vännen.

Så fint:)
Madonnan är inte gammal men har målats så att den ska se gammal ut, tror jag. Var så när jag köpte den:)
Ha en fin dag.
Kram Kristina

Viola sa...

Ett underbart täcke...håller med dig, så du vill se mig nya plaggen..då får du nog ta bilen ner till mig framöver, för du vet ju att jag är en blyg viol...så på bloggen lär jag inte mannekänga :) kramen

Madame Morell sa...

Så fint! Lagom romantiskt och passar bra där vid din järnsäng.
Jessika

Mjuka sa...

HEj
Har kikat in lite hos vita rosor, så fina saker hon gör! Ditt täcke var ju helt fantastiskt!!
Kramar Malin