tisdag 29 mars 2011

Snart är det dax....

Godmorgon alla söta....
får det lov att vara en kopp?
Har ni sett så rara kaffekoppar jag kommit över..
gamla säkert från seklets början,,, helt underbara
Snart är det väl dax att fika ute nu när
Våren är här....
Kopparna är aldrig använda finns inte den minsta lilla
skada på dom....
Men någon gång har dom nog använts,, för det fattas
en....
Kolla in detta ljuvliga mönster....
Duken hittade jag också på samma ställe.... så vacker med all fin vitbroderi.... allt detta och lite till kommer jag att lägga ut på bloggbutiken idag. Önskar er alla en fin Dag! Kram Kathrine...

24 kommentarer :

emilias gömmor... sa...

Sockersöta kaffekoppar!

Kram Mimmi

Katta sa...

Jättesöta koppar! Fikade faktiskt ute redan förra helgenfast med vinterjackan på men snar blir det i lättare kläder med :) Jättefint du har det hemma på bilderna i förra inlägget, kram Katta

Evashusotorp sa...

Oh, så söta, romantiska koppar. Tänk, kaffe o jordgubbstårta i syrenbersån i dom vackra kopparna.
Kram
Eva

helle sa...

Åh ja hvor er de søde, jeg har faktisk en kop noget lignende, som jeg også elsker højt!

God dag til dig!

Kram
Helle

Puumuli sa...

Oj, jag skulle nog inte sälja sådana sötisar om de var mina... Härligt romantiska!

Ha en kul tisdag!

kram
Sari från Puumuli

(eddas) sa...

Nydelige er de.....
ha en kos vårdag
klemklem

Hulda sa...

Så fine bilder fra trappegangen hos dere. Likte så godt tapeten du har der. Nydelig i blått. Fine kopper. :)

skifferhuset sa...

Ljuvliga koppar och duk, passade så bra ihopa! Ha en fin dag, här är det kallt som bara den! Kram Iréne

All Seasons sa...

Hello dear,
I send you greatings from a sunny Sevilla.
I enjoy your wonderful photo's!

Have a nice day
Hugs,
Patricia

It's me sa...

Have a nice sunny day.......lovely cups!!...love Ria....xxx...

himlaverket sa...

Underbara små koppar, nu blev jag sugen på kaffe!
ha en bra dag fina Du!
kram ullamaria

Myricas Farmor sa...

Vilka underbara koppar, jag har samlat på mig en massa olika koppar för jag tycker det finns så många fina.
Ha det gott
kram

rustik charm sa...

Men dom där var ju helt ljuvliga:)
Ha en fin dag.
Kram Kristina

Unknown sa...

Söta koppar. :)
Har mejlat dig
Ha en riktigt skön dag
Kram Maria

HÖNSHUSET sa...

Hejsan!

Så söta koppar!!! O vilka fina bilder i förra inlägget - härlig dörr!!!

Ha det bra!

Kramar gunilla

Bleudelavande sa...

Hi my dear, such lovely treasures!!!!
Have a nice week.

Joyforhome sa...

åhh så söta koppar :D

Sologbolig sa...

Skjønne koppar og fin duk. Ha ein fin dag. Klem.

Uttan sa...

Tack för i går :) jag är jätte nöjd!

Jag har gjort lite reklam för Dej i dagens
inlägg på min blogg hoppas det var Ok.

Ha det gott!
Kram!

Madame Morell sa...

Jag tror bestämt min farmor hade liknande koppar! Vilka sötnosar.
Kram Jessika

*Susycottage* sa...

Hello Katherine,
wonder that the cups pink
are charming, you were lucky
find them.
A hug
Susy x

Änglarnas hus sa...

Vilka sockersöta koppar!! Vårkoppar!!

Hoppas du också har haft en solig dag idag!!

Kramis sanne!!

Viola sa...

Vilka rara koppar, verkligen vårkoppar! Hoppas dagen varit bra, kramen VIOLA

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Kafferep i rosa och vitt skulle vara fint, dina koppar är jättefina.
Ha en skön vårdag, hoppas inte det regnar hos dig
Kramar
AnnaMaria