lördag 19 mars 2011

Gomiddag....

Åhhh vilket underbart väder vi fått...
igår när snön kom trodde jag att det var kört..
men idag skiner solen från en klarblå himmel..
denna bilden har jag hittat nånstans på nätet vet ej
var,, men detta kallar jag växthus..
helt underbart..
.så vill jag ha!!!
LER!!
.Kolla in här, dom här gamla danska skärmaskinerna hittade
jag längst in idag på våran kattvind,,
då kom jag ihåg att vi köpte dessa på våran tripp
till Danmark i December
kommer att lägga in dom till försäljning på bloggbutiken
idag.... Ifall någon är intresserad...
.
Jag skulle ha behållt en av dom om jag hade plats...
men si det har jag inte..
.Snygg design!!!! Så kika gärna in på Butiken!!!!

http://fagel-blabutik.blogspot.com/

Önskar er alla en fin Lördag! .

Kram Kathrine...

7 kommentarer :

vita drömmar och svarta tassar sa...

Ja tänk om man hade ett old växthus,,men drömma kan man ju alltid :)
skärmaskin den har jag nog helt missat har man den i köket eller??

önskar dig en mysig dag!
kram wivi

Unknown sa...

Mycket gammeldagsvackert växthus på bilden.

Så sant, man har inte plats för en massa grejer till slut...jag röjer ur rejält härhemma nu, mycket tack vare Selma Trolltass också *fniss*

Lördagssol :-)))
från Eva

Pia sa...

Oj, oj så fina ting!!! Ja, det där med utrymme - var tar man till med sådant? Vi har redan en gång fårlängt vårt hus...

Kramar!
-Pia-

@nne sa...

beautiful pictures! have a nice sunday, @nne

Lilla Lycksta sa...

Hej
Vilket vackert växthus, det skulle vara som en dröm att ha ett sådant. Jättefina skärmaskiner. Ha en fortsatt fin helg.

Kram Camilla

Unknown sa...

Vilket vackert växthus! Det skulle jag inte tacka nej till. Ja, om man ändå hade mer plats..☺ men å andra sidan får man det så fylls det nog upp ganska snart ändå.. Ha det gott. Kram Lenita

Solveig sa...

Ååå, ønsker meg sånn et veksthus! Tenkt å kunne fått et sånt som du viser her - min store drøm;o)))
Ja, det er ikke lett å få plass til alle skattene som en ønsker å ha rundt seg. Jeg har nå kjøpt meg et skrivebord som jeg tror kan blir skikkelig flott med litt maling, men hvor skal jeg ha det? Litt impulsiv? Neida;o))))

Ha en flott helg.
Klem fra Solveig