tisdag 8 mars 2011

Lite nytt i bloggisbutiken...

God middag alla supersöta bloggvänner...
får börja med att tacka så hemskt mycket för alla
gulliga kommentarer som ni lämnade igår på mitt
inlägg om mitt Barn Barn Theo..
Jag blir så överväldigande glad av allt snällt
ni skriver,...
Tack!!!!!
Det har vart så mycket sista tiden
så jag har inte hunnit vart ut så mycket
och besökt er..skall försöka hinna med det idag!
Idag kommer jag också att lä'gga ut lite nytt på
bloggbutiken,, inte så mycket men lite smått och gott!
Detta underbara lakan har jag tänkt lägga ut går utmärkt
att använda som duk i det Lantliga Köket..
.
En gammal madonnabrosch så fin!!!
. En läcker korgkoffert med ettiketter och sådär lagom shabbig... En gammal trälåda med text... Och så dessa rymliga gamla koppar i fint skick... och en gammal tvålkopp..och lite till.. .Kika gärna in på en titt! http://fagel-blabutik.blogspot.com Närbild på dom charmiga kopparna... finnes bara tre st... senare under veckan kommer jag att lägga ut lite gamla trädgårdssaker... Har samlat på mej lite grann... Önskar er alla en underbar Dag!!!! Idag är det Semeldagen,,, så jag skall baka semlor . Kram Kathrine...

21 kommentarer :

Hulda sa...

Gratulerer så mye med barnebarnet! Så søtt. :) Herlige ting du har fått tak i. Den gamle kurven med lokk falt jeg for. Herlig!

(eddas) sa...

Ha en fin fin dag..og ikke stress:)
klemklem

Anneli sa...

Hejsan.

Stort grattis vännen till ditt barnbarn!!!!
Så roligt....

Fina saker du säljer....lakanet/bordsduken var ju underbar!
De gamla trädgårdsredskapen är jag mycket intresserad av......vilken dag finns dessa till försäljning?
Hör gärna av dig.

Njut av dina semlor, själv åt jag semla igår utan att ha en tanke på att det är ju idag man ska äta...hi...hi...kanske kan äta idag med...

Ha det gott,
Kram Anneli.

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Visst har man lite svårt att hinna med alltid!
Jätte mycket fint igen!
Ha en fin tisdag eftermiddag!

Kram Sirpa

hemma hos lilla mej sa...

Vad mycket fint du visar.Jättemycket fint som alltid.Önskar dej en skön dag.Varm kram Rita ♥

Puumuli sa...

Så fin lillen är! Det där lakanet du har på bordet är bara härligt...

Kram
Sari från Puumuli

Lilla Lycksta sa...

Underbara saker du har i din bloggbutik. Lakanet är ljuvligt, vilket hantverk. Undrar just om det är sålt? Ha en härlig tisdagkväll.

Kram Camilla

It's me sa...

Beautiful things !! have a nice day ....love Ria....xxxx

Romantik Seelchen sa...

liebe Kathrine, Nostalgie.....
diese weiße Tischdecke mit Häkeleinsatz, ach wie schön es aussieht,
liebe Grüße Jasmin

Margareta sa...

Så fina saker igen....
Lakanet och broschen helt underbara.
Idag har det varit en solig näst intill vårdag.
+6,5 grader och ganska lugnt.

ha en fin kväll!
kram Margareta

@nne sa...

lovely tablecloth, it matches so well with the beautiful cups! love, @nne

Viola sa...

Så klart du får ta bilden på ängeln, hoppas din dag varit bra, nu är jag trött på att baka paj, det får dröja till måndag igen, kram

Ida sa...

Så mkt fint du hittar hela tiden. Du måste verkligen ha en skattgömma där du hittar så fina ting hela tiden.
Ha det så gott du också fina Kathrine.
Kram Ida

Madame Morell sa...

Va snygg du är. Jättefint lakan som du har som duk,,,grattis till barnbarnet föresten!
Jessika

MODERN COUNTRY sa...

Hei Kathrine, grattis med ditt barnebarn!! Du bobler jo av lykke :) Så herlig, og klart du må bruke mer tid på dine goinger. For et vakkert laken du har funnet, jeg elsker dem sånn. Ekstra fint med heklet blonde.

God klem til deg,
Aina

salige lavendel sa...

Takk for hilsen hos meg =) De koppene var jo bare fantastisk vakre. Og koselig å se bilde av deg og lille barnebarnet også! Ha en fin kveld videre, det lille som er tilbake...

hemtrevnad marie sa...

Hej vännen!!
Å, hjälp så söt han är lille Theo!!!
Ja du med förstås:)
Jadu vägbeskrivning....är sjukt dålig på sådant, hihi!
Vi har butiken i Dals Långed i norra Dalsland, ca 3,5 mil från Åmål, Landskapets enda stad.
Vet du jag hade mina E i W mammelucker som jag köpte av dig, på öppningsdagen, fick beröm för dem:)
Du är hjärtligt välkommen!!
Kraam

Anki sa...

Vännen...lite smått och gott?!...bara en massa fint enligt mig! Lakanet är toppenfint, för att inte tala om broschen...MUMS!

Sköt om dig & kram kram!

Mitt hvite hus sa...

heisan kathrine..
Så fine ting du har fått inn..duken var alldeles nydelig..
Samme med den gamle kurven..

Ønsker deg en fin dag =)

klemmer

Myricas Farmor sa...

Ibland så blir det mycket och då hinner man inte det man brukar, men är inte det gott, att livet rör på sig.
Fina saker du lägger ut, ska ta mig en titt.
Ha det gott
kram

Solveig sa...

Det er alltid noe vakkert å hvile øynene på her hos deg;o) Likte veldig godt duken du har på første bildet - så nydelig!
Tempoet i hverdagen øker også her. Travelt med oppussing. Tipper det er mye du også skal få med deg nå, med det lille barnet og all ting. Så spennende og koselig!
Ønsker deg en flott onsdag.
Klem fra Solveig