onsdag 23 mars 2011

Skattjakt....

Hej kära bloggisar...
som jag nämde igår så har jag vart ut på inköpsresa
idag....
jag hittade 2 st gamla vadderade täcken...
som föll mej i smaken...
Det första är lite ljusare färger,, kantat med ett
paisleymönstrat tyg...
.Närmre bild..
. Det andra är paisleymönstrat i underbara färger . fodrat med ett beiget tyg.... Jag kommer att lägga ut dessa på butiken imorgon.. . Sedan hittade jag dessa underbara gamla örngott kommer även att lägga ut dessa i bloggbutiken... . Önskar er alla en fin kväll! Kram Kathrine...

12 kommentarer :

All Seasons sa...

Wonderful the things what you have buy.
Beautiful your pillowcases ♥

Have a sunny day ☼
Hugs,
Patricia

helle sa...

Så skønne vatterede tæpper du har fundet Kathrine, elsker mønstrene på dem, det var virkelig gode fund!

Nyd forårets komme, ven!

Kram Helle

Evashusotorp sa...

Härliga täcken !
Önskar dig oxå en skön kväll.
Kram
Eva

Sologbolig sa...

Herlige tepper du har fått tak i.
Kjempeskjønn atmosfære i bildet på det forrige innlegget ditt. Ha ein fin kveld.

(eddas) sa...

Åh det første der falt meg helt i smak:)
Lekkert....
ha en fin aften
klemklem

desde my ventana sa...

Todo precioso!!
Bss
Cecilia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Verkligen vackra täcken och örngott. Fint monogram och broderi på örngotten. Vad roligt det måste vara för dig när du hittar så fina saker och tänk att de finns där när vi klickar in i din butik;-)

Ha en fin kväll!
Kram,
Regina

Monika sa...

Åh, vilka fina! Både täcken och örngott!

Jättemycket fint att titta på både här och i din butiksblogg.

Ha det gott!

Kram

Monika

HÖNSHUSET sa...

Hejsan!!

Så fina täcken du hittat till din butik!!!

Ha det så bra!

Kram gunilla

Anneli sa...

Hejsan.

Åh, så vackra täcken!
.....och örngotten

Får nästan hålla i mig, det lockar mig verkligen med det rödrosa täcket....

Ha det gott vännen,
Kram Anneli.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du är otrolig på och hitta täcken, jag har ju ett lite likt det andra du visar. Jag väntar på det där ljusa du vet, kanske jag har tur.
Ha en skön vårdag
Stor kram
AnnaMaria

Maaike sa...

This plaid is amazing! Wonderful colors.
Thank you for your lovely comment on creJJtion!
Love, Maaike