tisdag 22 mars 2011

Min dröm....

Hej alla söta....
har ni sett vilket underbart rum....eller växthus
vad man nu vill...
så fint hade denna bild i min mapp, har lånat den
ute på nätet någonstans....
Så här vill jag ha...
precis så här med den gamla atmosfären, som
det blir i gamla växthus...
Drömmer mej bort...
ett tag...
.
Idag tänkte jag visa mitt gamla vadderade täcke som
jag köpte för en massa år sedan...
nu står dom högt i kurs...
och inte alltid så lätta att få tag i...
.
I love it.... I morgon skall jag åka och kika på några gamla täcken... Skall bli så spännande... Om dom är fina kommer jag att lägga ut dom på bloggbutiken....till försäljning jag berättar mera i morgon efter jag vart och kollat. Önskar er alla en Fin Dag.... . Kram Kathrine...

21 kommentarer :

Birgitta sa...

Så underbart det är med inspirationsbilder, de behöver vi fullt av nu när det snart blir vår och man vill fixa och dona.

Tack för dina medkännande ord i mitt förra inlägg, det värmer. Kramar och ha en fin vårvecka. Birgitta

hagagården sa...

Underbart fint täcke!!!
Kramar i massor.
ninni

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Jätte härlig täcke...
Man kanske skulle kunna hitta nått sånt i alla
mormors gömmor...
Lycka till idag och ha en jätte fin dag !

Kramar sirpa

Unknown sa...

Vilken fin bild:)

Såna fina täcken är det inte lätt att få tag i numer

Ha en skön dag
KRam Maria

Lilla Rummet sa...

Inte skulle man tacka nej till det där rummet med växter, helt underbart.
Jättefint täcke.
Ha en bra dag.
Kram britt

Anneli sa...

Hejsan.

Vilket härligt rum, tack för en fin inspirationsbild.

Sådana där gamla täcken är nog inte så lätt att hitta längre.
Ofta är de smutsiga och trasiga på auktionerna.
Hoppas du har bättre tur.

Ha en fin dag,
kram Anneli.

emilias gömmor... sa...

Och vilken dröm sen!!! Vackert!

Kram Mimmi

skifferhuset sa...

Ja tänk om man kunde ha ett så härligt rum.... Hoppas du får tag på "nya" täcken! Ska bli kul att se i så fall! Kram Iréne

Monica sa...

Tusen takk for koselig kommentar, hvilken herlig blogg du har selv, legger deg til i min bloggliste for hit vil jeg gjerne komme igjen. Og for en herlig butikk du har:))

Ha en fortsatt fin kveld:))

Pia sa...

Aaah och ååhh en så fin plats för avsressande stunder! Det är något att sträva efter - platsen och tillvaron!

Kramar!!!
-Pia-

Katta sa...

Vilket underbart trädgårdsrum!! Så skulle man ha det. Ditt täcke är så fint hoppas du hittar några riktiga pärlor. Kram Katta

Lilla Lycksta sa...

Vilken vacker inspirationsbild och vilket vackert täcke. Önskar dig en fin vecka.

Kram Camilla

Puumuli sa...

Det är väl något slags orangeri som du har där på bilden - helt enkelt underbar! Ett sådant täcke skulle jag också vilja ha på torpet...

Kram
Sari från Puumuli

Madame Morell sa...

Vilket rum! Jag älskar växthus och orangeri. Ha en bra vecka!
Jessika

houseofchandeliers and vintage sa...

Jo vilket rum, vilket växthus, så mycket woooooooooooooooooow.
Snyggt täcke, har själv några.
Hoppas du hittar fina.
Ha det bra.
Kram Zara

Drömmen om ett torp sa...

DE ÄR verkligen vackra :)

Skogslyckan sa...

Det var verkligen en underbar inspirationsbild den första, fick mig att börja dregla i tangentbordet...ler.
Ha en fin dag!
Kram Pia

rustik charm sa...

Hej Kathrine.
Wow vilket växthus. Tänk om vårat växthus kunde se ut sådär...Just nu ser det rent ut sagt för j****** ut. Förra ägarna har inte skött om det alls. Vi måste riva ut allt, köpa fler glas och sen kan vi börja fundera på hur det ska se ut.
Ha en fin dag.
Kram Kristina

Myricas Farmor sa...

Rummet var ju helt underbart, det skulle jag oxå vilja ha, hmmmm.
Fint täcke
HA det gott
kram

Stina sa...

Härligt täcke! Det påminner om min farmor. Hon hade flera stycken.:-) Kram stina

Nostalgia sa...

Ja den som hadde et slikt veksthus *sukk*. teppet ditt var nyyydelig !

Ønsker deg en fiiin dag
Klem, Nostalgia