torsdag 24 mars 2011

Härliga Torsdag...

Idag är det redan Torsdag det går så fort...
Idag satt jag och tittade i min fotomapp och
hittade dessa bilder från Tant Blå...
( min inredningsbutik som jag hade för ca 2 år sedan)
Bilderna är tagna i köket på Tant Blå...
tagna runt Midsommar med tanke på
Buketten på bordet...
.Känner doften ända hit...
och snart är vi där igen...
.
Från det ena till det andra...
Idag på väg hem från arbetet hämtade jag ut denna
Franska porslinskanna som jag beställt från
Callian Antikt & Brocante
Gå gärna in ock kika i hennes underbara
nätbutik...
Den är så fin,,, ser ni vad locket är vackert.
.
Idag lägger jag ut lite nytt på bloggisbutiken så kika gärna in!!! . Underbara vadderade täcken och lita annat!!! Önskar er alla en fin dag! . Många kramar
Kathrine...

16 kommentarer :

rustik charm sa...

Hej Kathrine.
Vilka härliga bilder:)Och kannan var ju jättefin. Vilka fina saker du hittat:)
Ha en fin dag.
Kram Kristina

skifferhuset sa...

Ja det är ju bara 3 månader kvar till midsommar, så vi är snart där!!! Kannan var så fin å stilren, sådant tycker jag om! Kram Iréne

It's me sa...

Happy sunny day darling..........love Ria........xxx...

Lilla Rummet sa...

Vilken vacker kanna... och så fint att ha blomster i.
Mycket fint du visar.
Önskar dig en fin helg.
Kram Britt

Hulda sa...

Fantastisk fine de teppene! Likte også veldig godt den porselenskannen du har kjøpt deg. Herlige var også putetrekkene med røde monogram.

Puumuli sa...

Fina bilder! Örngotten är underbara! Hoppas att sommaren kommer snart!

Kram
Sari från Puumuli

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag kommer ihåg när jag lärde känna dig, då hade du Tant Blå. Och det var en jättefin kanna du köpt också.
Ha nu en fin dag i solen
Kramar
AnnaMaria

Kristall & Pynt sa...

Hej!
Jättefin kanna du köpt, ska genast kika in där.
Kram Sofia.

Bonjade sa...

Oh how I love your beauties....my favorite is that georgeous last one ;0)
Fine day my dear

liven sa...

Flotte saker!!
alltid så mye fristende i nettbutikken din Kathrine :o)

himlaverket sa...

Härliga gamla täcken, hade vi alltid i sommarstugan när jag var liten.
Minns kylan från täcket mot de varma sommarbenen på kvällen.
Kram ullamaria

Viola sa...

Hur många vackra täcke har du på lager...:) hoppas dagen varit ba, ha en fin fredag, kramen

Prinsesse Elin sa...

Hei og god morgen! Hvilke fine skatter du legger ut i butikken. Jeg elsker putetrekkene med de røde monogrammene på. De var helt fantastiske! Slike putetrekk gjør rent lykkelig. Viser selv et på bloggen i dag.

Jeg må nok ta meg en tur til Sverige i sommer igjen. Jeg finner alltid så himla mye fint når jeg er der.

Ønsker deg en vakker og god fredag.

Klem:)

Myricas Farmor sa...

Så fina bilder, man får sådan ispiration av dina bilder du lägger in, jag sak ta mig en titt i bloggis butiken, HA en härlig helg
kram

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Detsamma önskar jag dig!
Hoppas att solen ljuser på dig med :)

Kramar Sirpa

Ps... vad fint du har fått in igen.
Den vita kannan var ju bara så fin.

Hanna sa...

Ha en fin helg.
kram
Hanna