onsdag 5 maj 2010

Virus och Kyrkoljusstake.....

Godmorgon mina kära bloggvänner...... idag är jag sjuk har råkat springa på någon otäck bacill
har ont i halsen och är lätt febrig.... så det blev sängen för mej idag.
Datorn får hålla mej sällskap..... och jag visar några sparade bilder.
Här ser ni mitt nyaste köp en Underbar Kyrkoljusstake har jag köpt av
Viola med den underbara butiken http://violasromantiskahem.blogspot.com/
gå gärna in och besök henne!
Den är väldigt detaljrik med vackra rosor och annat fint....
Passar bra med rosa rosor till.....dom som finns kvar av den fina buketten jag fick av min man i förra veckan.
Madonnan står bredvid..... och detta tillsammans med ljusstaken
skapar en rofylld sakral känsla.....
Här en annan bild från mitt questroom..... en stor rostig ljusstake från
Olssen och Jensen...... har fått tagit plats i fönstret.....
och mitt underbara olivträd som har växt så mycket i vinter. Nej nu skall jag vila.......
så jag blir frisk!
Så höres vi!
Kram Kathrine

13 kommentarer :

Tigris Predikantan sa...

Kämpa hårt mot bacilluskerna ...!*ler* Finfina saker, gillar också ljusstaken!
:)

Country Hill sa...

Stackars Dig det där låter inte kul! Vila nu ordentligt och var rädd om Dig.
Ljusstaken och allt det andra superfint. Så söt hon blev madonnan med en liten krans.
Krya på Dig Kram Lena

Myricas Farmor sa...

Jätte fin ljustake, ja du har det så fint.
Hoppas nu du kryar på dig.
Ha en bra dag och vila mycket.
kram

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilka vackra saker du har! Jag tycker också att det är vackert när man får en lite sakral känsla hemma. Väntar bara på att jag ska springa på "min" madonna någon stans där ute *blink*.
Krya på dig!

Kram/ Anna

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så du har köpt en ljusstake från Violan! Ja, de där är jättefina. Har ju sett dom på "riktigt".
Och vackert med det rosa till också...
Kram
Marie

Marie Louise sa...

Det verkar som det är många som har åkt på halsinfektioner nu, tråkigt men det ska väl bli bättre! Jättefin pampig ljusstake du köpt.
Du får krya på dig! Kram Marie

hagagården sa...

Men å har du blivit sjuk,så himla tråkigt,hoppas du blir piggare snart.
En sån fin ljustake du har,helt underbart fin.
Kram o ha en fin dag.
ninni

~ Hennes Rum ~ sa...

Hej vännen...hur är det med dig nu...? Hoppas att dagsvilan gör gott, och att du känner dig lite bättre ♥

Ljusstaken som du köpt av Violan är verkligen underbar...så vackert detaljrik ~~~
Jag har köpt en så fin bonad av henne för en tid sedan...

Du har en helt otrolig blick för det rofyllda, sakrala. Tycker MYCKET om att få ta del av dessa dina livsrum.

Nu har jag nyss kommit in från en regnvandring här, en aning uppfriskande, och regndropparna faller från mitt långa hår än :-)

Många kramar från Eva

It's me sa...

Hope you feeling better now than this morning.............i have worked today....and tomorrow is my day off.........take care !! of yourself !! biggggg hugs from me ......beautiful pictures you make !! i love that candle !!! with the lovely roses.....

Viola sa...

Vad trist att du inte är kry, vad roligt att se staken på plats, det är en av mina favoriter i butiken och en har oxå hamnat inne på Bossgård, krya på dig kram sänder jag över,

VIOLAN

Anonym sa...

Hej mamma!

Men usch låter inte bra, krya på dig. :) Vad roligt att du la ut bilder på erat projekt. Lycka till, jag tror att det kommr bli jättefint!

Kram Anna

Noamaja sa...

Hej! Oj vad tråkigt att vara sjuk! Krya på dig!

Tack för kommentaren i min blogg, så trevligt!

Vad trevligt du har här...underbart med fågelkvitter!

Verkligen fin kyrkoljusstake och vilken fin matsal! Måste titta runt lite mer!

Ha det fint!
Noamaja

Mys och hemtrevnad sa...

Krya på dig! Kramis semlan