måndag 31 maj 2010

Award......

Godmorgon titta vad jag har blitt tilldelad av http://www.mormorshem.blogspot.com/ ....
gissa om jag blev glader
Tack så mycket Mormors hem.
Nu hör det till saken att jag skall berätta 7 saker om mej själv, och det
är inte det lättaste.... men jag gör så gott jag kan.
1 Jag bor tillsammans med min sambo Per Arne.
2 Jag är ganska lång och har rufsigt rött hår.
3 Jag har grönblåa ögon.
4 Jag är en obotlig romantiker.
5 Jag är väldigt impulsiv och vill att allt skall gå fort.
6 Jag är tokig i inredning, gärna gammal lantlig stil.
7 Jag är väldigt känslosam.
Sen skulle jag visa den tionde bilden i min kamera...och det blev
dessa mammelucker med ett Fint monogram
Jag ger nu vidare denna Award till
Mormor Elsie
Farmor Ankus
Lilla Lycksta
Fållorna, Margareta
Avslutar detta inlägg med att visa vårt stora syrenträd
som blommar för fullt
och det luktar underbart....

Önskar alla en underbar dag!

Kram Kathrine

20 kommentarer :

Skogslyckan sa...

Grattis till awarden den är du verkligen värd! Kul att få reda på lite mer om dig...ler...
Hoppas du får en fin dag.
Kramar Pia

Myricas Farmor sa...

Grattis till Awarden och tusen tack för att jag fick en, det måste jag lägga in på min blogg.
Vilket underbart träd och som det måste lukta gott, mmmmmmmm
Ha en bra dag
kram

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen!
Vad roligt o läsa!
Å vad det blommar fint hos dig!
Kram Agnetha

liven sa...

Grattis med award...og koselig å lese om deg!!
Nydelige bilder du viser...mamelukker med monogram...sukk...det hadde vært fint til pynt :o)

ha en strålende uke Kathrine

Katta sa...

Kul att läsa det om dej, tyckte en hel del där stämde på mej med. Hoppas du haft en bra helg och får en bra vecka, kram Katta

Mitt hvite hus sa...

gratulerer med award Kathrine... så moro å lese mer om deg...

skjønne syriner... nydelige bilder..

ønsker deg en fin dag O=)

Mys och hemtrevnad sa...

Grattis till awarden. fick en bild av en vuxen sprallig pippi långstrump med rött och rufsigt hår*ler kramis semlan

~ Hennes Rum ~ sa...

Hihi...vilken härlig bild jag får av Dig ~~~ och så ser jag ett sprudlande leendeallvar som ramas in av det där rufsiga röda håret ~~~

Gillar mammeluckbilden...gammaldags romantik.
Och syrenerna...åhh, det är den tiden nu...den doften ~~~

Kramar från Eva

Noamaja sa...

Visst är det en fin award! Grattis! Skön beskrivning av dig;-)

Ha en fin dag!
Kram,
Noamaja

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till awarden.Härlig läsning om dej.Önskar dej en fin dag kramar Rita ♥

It's me sa...

Congratulations with your award.................great tree...........wowwww beautiful !!! happy week enjoy !! hugs from me......

Country Hill sa...

Grattis till Awarden!
Den är Du väl värd!
Oj ett helt syrenträd måste dofta ljuvligt.
Ha en bra dag!
Kram Lena

Elsa och Helena sa...

Stort grattis till Awarden! Så roligt att få veta mer om dig:) Underbart med syrenerna som blommar...fint foto:)

Ha en bra dag Katherine!
KRAM Helena

Evashusotorp sa...

En trevlig vecka önskar jag dig oxå!
Eva

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till awarden, det var roligt och läsa din lista. Och bild nummer 10 gillade jag.
Kramar
AnnaMaria

Pia sa...

Grattis till awarden och försenade morsdags grattisar!

Vi har också syrenerna i fullaste blom och doften är bedövande!

Kram på rufsiga rödhåringen;)!

Lilla Lycksta sa...

Hej Kathrine!
Ett stort grattis till den fina awarden den är du verkligen värd. Hjärtligt tack för att jag fick en. Visst är det härligt när syrenerna blommar. Ha det gott!
Kramar Camilla

hagagården sa...

Hej
Tack för awarden,himla kul att få uppskattning,och grattis till din.
Vi är nog ganska lika du och jag på många sätt ser jag i din beskrivning av dig själv.
Kram o tack en än gång för utmärkelsen.
ninni

Margareta sa...

Grattis till awarden!.Och så får jag tacka så mycket för att du skickade den vidare till mig. Blir nästan generad.
Såå vackert det är nu med alla syrener. det luktar så gott både inne och ute.

Ha det gott nu i början på juni!
Kram Margareta

Roses & Angels sa...

Hej! Å jag hinner inte med att svara er som jag ska vännen! MEN ni får ha tålamod med mig just nu hihi. Grattis till din fina award, den är du så värd och mycket mera. Din blogg och alla fina saker är en inspiration. Tack för din kommentar om gästböckerna. Här flyter det på men just nu tar jobbet all tid så man hinner inte med att pyssla. ha en fin dag söta du kram