måndag 10 maj 2010

Måndagsmorgon.......

Godmorgon alla underbara...... här sitter jag och snörvlar och nyser..... jag börjar bli
trött på denna förkylning......
Här under visar jag lite bilder som jag tagit på vårblommorna på mitt köksbord
hoppas jag inte tröttar ut er.
En underbar färg...
Lite rosagult och blått.....och så denna underbara rosa färg
Jag älskar dessa färgkombinationer......
tillsammans med fattigmanssilvret
och lite svart.....
En spetskudde i bakgrunden.....
Hoppas att ni alla får en fin Måndag......
Kram Kathrine

13 kommentarer :

Skogslyckan sa...

Underbart skira kort..he he lite annat än de skrämmande jag hade idag...Mycket vacker kombination med de pastelliga blommorna mot glas och fattigmanssilver. Och så en gammal svart bricka under det. Så snyggt! Man blir verkligen inspirerad. Kram Pia

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så flotte bilder!
Ønsker deg god bedring!
Klem

Elsa och Helena sa...

Vackra bilder och jag håller med dig...en så underbar färkombination av blommor:) Krya på dig nu!!

KRAM Helena

~ Hennes Rum ~ sa...

Godmorgon på Dig också ~~~

Förtjusande skira, såå vackra bilder!
Mycket rofyllt. De ger en skön sinnesro när jag betraktar dem ~~~

Så envis din förkylning är, dumma den :-(
Hoppas att Du också får en fin måndag ändå...
Här är den mulen, fönstren är på glänt, och skolornas ungar skriker högt av vårens ystra rus :-)

Kramar från Eva

Lilla Rummet sa...

Godmorgon vännen!
Vad trist att inte förkylning ger med sig. Hoppas den går över snart.
Jättefina bilder på fattigmanssilver och blommor, har nästan likadant inlägg själv med rosor och fattigmanssilver och madonna.
Krya på dig
Kram Britt

Vit som snö sa...

Så fina bilder kan aldrig trötta ut oss:)
Hoppas du kryar på dej!
Kram Cilla

liven sa...

Hei Kathrine!!
blir ikke lei av slike nydelige bilder!!
så skjønne farger!!
Ønsker deg god bedring og en fin ny uke :o)

It's me sa...

I never get bored with your..........have a happy happy week !!!

Enjoy..................beautiful these flowers end pictures !! i really like them...........hugs from Ria

Mys och hemtrevnad sa...

Hej! Här snörvlas det med! Krya på dig! Kramis semlan

Fleurette sa...

Hello my dear Kathrine, Your floral still life is very beautiful and romantic!!
Nice day and very nice new week
Hugs Fleurette

Myricas Farmor sa...

Vilka fina blommor, man kan aldrig bli trött på blommor.
Jag hoppas att du snart är frisk och kry, för det är såå tråkigt att vara sjuk.
Ha en bra dag min vän
kram

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen!
Vackert med dessa vårblommor...
Vad trist med förkylning! Krya på dig!
Kram Agnetha

Vita rosor och förgätmigej sa...

Jag tror vi har fått samma! Är inne på tredje veckan med den här trista förkylningen nu. Men, men det kanske är vädret också. Man fryser ju som en hund när man går ut. Vackra blommor du har där. Har aldrig sett en sån färg på en tulpan förr. Vet du vad den heter?
Kram/ Anna