måndag 24 maj 2010

Lite kylslaget........

Godkväll alla därute....... det känns som det har blitt kallare ute igen..... vart tog värmen vägen?
Ja, ja man får väl ha lite tålamod.....
Just nu på min plåtbricka i köket..... tulpaner från trädgården.
Lovely.....
En fin gammal form har hittat hem till mej..... börjar få ganska många nu.
En bild från matsalen..... som det ser ut just nu.
Nytt i min lilla butik..... underbara lakan och örngott med breda vackra
spetsar........
Önskar alla en fin Kväll!
Kram Kathrine
-

20 kommentarer :

Pia sa...

Åh, så vacker färg på dina tulipaner!
Det svarta i din matsal (stolarna - eller kanske de är mörkbruna, men any way)bryter såå vackert mot det vita...

Ha en fin vecka!
Kramar/Pia

Agnes Maria sa...

Vackert hos dig som vanligt!
Kikar in på Butiken.
Ha en bästa dag.
Kram Åsa

It's me sa...

Hello Katherine........beautiful tulips,...i really like them.............enjoy your day...........i' am sitting outside right now...the weather is lovely here........enjoy !!! hugs from me.......

Sologbolig sa...

Å så vakkert. Nydelige tulipaner og vakkert laken. ha ein fin dag.

LisaMatilda sa...

Vackra gamla spetsar! Tjusiga saker här hos dig som alltid.
Lite kyligare här också idag, känns inte så inbjudande att gå ut i trädgården...
Ha en skön kväll!

hagagården sa...

Hej
Men så mycke fint du visar,så fina tulpaner du har i trädgården,underbart fint i matsalen också.
Ja det är lite kyligare idag,men jag tycker det är skönt.
Kram o ha en fin kväll.
ninni

Mys och hemtrevnad sa...

Vilken vacker majolika du har över matsalsbordet...vill haaa....kramis semlan

Tigris Predikantan sa...

Fina tulpaner du har i din trädgård!
:)

vita drömmar och svarta tassar sa...

Så fint du har det!
njut och va glad
kram wivi

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fint och ha tulpanerna en och en i dom små flaskorna. Jättefin form också.
Kramar
AnnaMaria

Bea sa...

Hej!
Så sött på brickan med rosa tulpaner. Jag älskar såna små blickfång, men nu är det så mycket med trädgården, att pyntet inomhus får ge vika en tid :)
Ja, vart försvann värmen, här är det endast sju grader varmt och blåser, brrr...
Ha en fortsatt skön vecka! /Bea

Mitt hvite hus sa...

Herlig innlegg... skjønne blomster på brikken din...


og så mye fint du får inn i butikken din... får lyst på så mye av det O=)


klem O=)

Myricas Farmor sa...

Hejsan min vän, det är alltid kul att kolla in din blogg, man får ofta lite ionspiration av dina fina blder.
Du kan sälja någon formn till mig (ler)
Ha det bra
kram

~ Hennes Rum ~ sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
~ Hennes Rum ~ sa...

Mmm, en härlig dag idag ~~~ jag har tagit tillvara på den som vore den min sista ~~~

Jag har strosat runt i handelsträdgården igen, och mött såå söta kattor, och småpratat om dem, och med dem, och alla vackra blommor som finns :-)))

Å, vet du, jag tycker såna där gamla formar är såå fina, och formen på dem är sådär mjuk som den ska vara. Förstår att Du har mååånga *fnissar gott*

Nu har jag mitt söta lilla barnbarn runt min mormorshals ♥ så nu måste jag sluta skriva här, men vi höres snart igen ~~~

Många kramar från Eva

Skogslyckan sa...

Mycket vackra tulpaner i skimrande ljusrosa..jättesnyggt ihop med fattigmans silvret.
Kramar Pia

hemma hos lilla mej sa...

Underbara tulpaner i skimrande ljusrosa.Kanonsnyggt med fattigman silvret.Önskar dej en fin kväll Kram Rita ♥

Joyforhome sa...

Hej där :) oj vilken underbar blogg jag snubblat in på, Så mycket fint du visar och så fint du har i ditt hem. Din blogg besöker jag gärna igen,

Kram Malin

Unknown sa...

weather was WONDERFUL overhere....really warm, but forecast says it's over :(. O well....we enjoyed it......love your pillowcases!!!!!! Gorgeous!!!

Greetings
Lynda

Fia sa...

Fina bilder och vackra lakan.
Önskar att jag hade en så fin sängbricka som du visar i högermarginalen. Finns den i din butik?
Önskar dig en trevlig tisdag
Fia