tisdag 18 maj 2010

Mera Trädgård.......

Godmiddag alla därute......måste börja detta inlägg med att tacka för
alla kommentarer som ni lämnar på min lilla blogg.....
jag blir så glad skall ni veta.....
Violerna blommar nu i min trädgård och de är så vackra där de står....
Mera tulpaner har slagit ut i rabatten......
Och mera blir det....... Gamla avskavda möbler har fått tagit plats på gården.....
Egensnickrad trälåda med blåa peenser.....
Hoppas alla ni får en underbar fortsättning på dagen!
Kram Kathrine

20 kommentarer :

Fleurette sa...

Hello my dear Kathrine,
Your garden is very amazing......beautiful!!!
Very nice day
BIg hugs Fleurette

Mys och hemtrevnad sa...

ser härligt ut...kramis semlan

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Visst är det härligt nu när det blommar så fint ute... Helst skulle man vilja vara ute hela tiden och titta på växtligheten.
Kram
Marie

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilken söt låda med penseer i! Visst är det fantastiskt nu när trädgården blir som en smällkaramell av färger och intryck! Jag ääääälskar försommaren! Har du lagt upp någon bild på huset man får se lite av ibland... Det rappade... Det ser så vackert ut! Måste kika runt ordentligt här på din blogg igen. Tycker jag har läst det mesta men jag kanske har missat just det...
Ta hand om dig i värmen!
Kram/ Anna

Unknown sa...

what cute furniture do have there!!!! And the pansies are SO lovely!!! AT LAST, we have sun in holland.....:D

Enjoy your day!

Lynda

hemma hos lilla mej sa...

Vad söt låda med peenser.Visst är det underbart ute nu.Önskar dej en fin dag vännen .Kramar Rita ♥

Sisselshverdag sa...

Koselige sommer bilder, håper det blir skikkelig sommer nå. Har vært veldig fint her i dag iallefall:)

Ha en super tirsdag :)

Skogslyckan sa...

Underbara vår bilder! Speciellt den med tulpaner, stupränna och den vackra stengrunden...
Kram Pia

liven sa...

Kjempefine bilder av blomstrene og denne lille hagegruppen din er koselig!!

ha en fin ny uke Kathrine :o9

Rosor och Spetsar sa...

Så härligt du har det i din trädgård.
Njut i fulla tag
Kram
Annelie

~ Hennes Rum ~ sa...

Hej i aftonen ~~~ så fina tulpaner, ja allt som grönskar här hos dig ~~~
Det har varit så mycket i min dag, och såå sommarvarmt...

Många Kramar från Eva

Marie Louise sa...

Ja, äntligen har värmen kommit hit också, det börjar så smått blomma lite i rabatterna. Men man vill ju att det ska bli riktig sommar nu så resten av blommorna kommer ut.
Du får ha det bra i solen! Kram Marie

It's me sa...

Nice that table and chairs !! oh la la la !!

and your violets are doing very well !!


Happy evening....hugs from Ria....enjoy !!

Vit som snö sa...

Vad skönt att du är piggelin nu o kan njuta av allt fint ute! Härliga blommor o en helt underbart söt liten trädgårdsgrupp!!!
O mina fina Lackmusflaskor har anlänt, supersöta!!! Tack:)
Ha det gott!
Kram Cilla

Margareta sa...

Kortet var helt underbart.
Blommorna kan man inte se sig mätt på,det gäller att njuta i fulla drag,nu när rätta tiden är inne.

Ha en god natt och en fin morgondag!
Kram Margareta

Mitt hvite hus sa...

Nydelige bilder... herlige blomster og møblene var virkelig sjramerende... kalr for å nyte deilige dager ute..'*klem O=)

Myricas Farmor sa...

Så himla mysigt det är när blommorna börjar slå ut.
Jag gillar det nötta trädgårds setet, så gulligt med två stolar och ett bord.
Ha det bra
kram

Elsa och Helena sa...

Så himla fint du har det på din gård! De gamla avskavda möblerna är så vackra! Me like:)

KRAM Helena

hagagården sa...

Hej
Ja visst är det härligt när tullpanerna börjar komma upp i rabatterna,du ser ut att ha det så himla trevligt ute på din tomt.
Kram o ha en fin dag.
ninni

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Kathrine
Helt fantastiskt att dina tulpaner blommar för fullt.
Så härligt.
Din fina uteplats är så söt, med de krusidulliga stolarna.
Penséerna i lådan.
Ser härligt ut, nu måste jag plantera mera när jag ser dina blommor.
Kram och ha en fortsatt fin dag.
Zara