fredag 18 december 2009

Ny Quilt!

Godmorgon alla underbara, idag vill jag börja med att tacka för alla kommentarer ni lämnar här på min blogg, jag blir så glad...... så roligt att så många finner nöja av att gå ut och titta på min enkla boning.....Denna quilt har jag skickat efter från Tant Elvira i Gävle, jag bara älskar denna färgen och dom underbara rosorna, tycker den passar så bra härnere i matsalen.
Ser ni rosorna..... så underbara.... jag önskar alla goa bloggvänner en helt underbar 4 Advent... och ta det lugnt i trafiken och stressa inte så mycket, man hinner det man hinner. Många Kramar från Kathrine!

9 kommentarer :

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron!Vilken vacker quilt du har köpt.Den var ljuvlig.vad fint du skriver.Jag stressar inte det blir inte bättre.Håller med dej jag hinner det jag hinner.Ha en fin och mysig 4 adventshelg.Bara 6 dagar kvar .Ha det gott julkram Rita ♥

hagagården sa...

Hej
Underbart vacker quilt du köpt,den har även jag kikat på men inte slagit till ännu.
kram o ha en go dag.
ninni

Mitt hvite hus sa...

heisan..

Nydelit quilt... er så glad i de fargene...

i morgen er det juletre dag her hos oss... snøen er medlt sin ankomst.. gleder meg masse...


ha en fin dag.,


Klem Kerstin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag gillar din quilt, jättefin färg och rosmönster.
Ha en bra helg
Goa julkramen
AnnaMaria

Unknown sa...

En underbart vacker quilt :)
Kram Maria

Elsa och Helena sa...

Jättefin quilt, passar så fint hos dig...Tant Elwira har allt som man vill ha. En jättemysig gårdsbutik som ligger alldeles här i närheten:)

Kram Helena

Solveig sa...

Så flott et quiltet teppe! Helt nydelig var det:o))Må visst sjekke denne Tant Elwira-butikken:o)
Nei, jeg har ikke drevet med salg av kort og heklet pynt. Kan sikker ta en bestilling, men problemet er at jeg ikke får det ferdig til jul... Har litt å ta igjen i hjemmet etter all hobbyleringa i det siste:o)))
Er det noe du lurer på ang. dette, kontakt meg gjerne på mail( adresse i bloggen min:o))
Ønsker deg en skjønn adventshelg.
Klem fra Solveig

Anne-Lie sa...

Hej Kathrine!!
mycket fin quilt,har köpt den själv!!!Den har en mycket behaglig färg.
Här stressas det inte,har upptäckt att det blir jul hur man än gör!!!
Tusen härliga julkramar till dig!!
Anne-Lie

Myricas Farmor sa...

Hejsan
såå fin den var, jag skulle vilja ha en quilt men jag vet inte om jag ska göra den eller köpa, men denna som du köpt var mycket fin.
Ha en god och mysig 4 Advent.
kramar