tisdag 22 december 2009

Jultankar!

Snart mycket snart är det julaftonskväll..... och här i mitt hus sista ljuset är tänt, i den vackra staken....Se så vackert solen kikar fram bland buskar och enar.....
Här på gården så vackert i Juletid...... snart skall granen tas in..... och kläs som alltid dan före Julafton. Inne varmt och skönt..... det sprakar så mysigt i kakelugnen, vacker amaryllis på mitt bord....
Så är det snart dags att åter samlas..... och glädjas åt denna vackra högtid.....
Många kramar
Kathrine!

6 kommentarer :

Hemmet Är Min Borg sa...

vill önska dig en riktigt GOD JUL
kram

hagagården sa...

Hej
Men så fint du ser ut att bo,ser så mysigt ut.
Jätte fina bilder.
Kram o ha en go kväll.
ninni

Myricas Farmor sa...

Så fint du har skrivit, jag håller med dig fullständigt.
Många kramar

Mitt hvite hus sa...

Vakkert i både ord og bilder...

Vil takke deg for alle hyggelige og inspirerende innlegg du ahr delt med oss...

Ønsker deg en fin og fredfull julehelg...

Klem Kerstin

hemma hos lilla mej sa...

Vad fina bilder du visar.Vad mysigt du or.Ha en fin kväll kram Rita ♥

H A N N A S - F O R M sa...

Så vackert du har det....vill önska dig en riktigt GOD JUL!!!!!


Varmaste kramar
Hanna