onsdag 23 december 2009

1 Dag kvar!

Idag tänkte jag visa mina senaste loppisfynd...... ja visst jag har tagit en loppistur mitt i all julstök obotlig sakletare som man är.......detta vackra smyckesskrin från seklets början föll jag för..... i äkta jugendstil.Och så ser det ut inuti.... klädd med ett så vackert tyg......
Denna borste är så underbar...... i rokokostil, den fick också följa med hem, ja det var väl allt för idag, ikväll skall vi klä granen, kommer att visa bilder på den senare......
Kram alla underbara och ta väl hand om er! Kathrine!

12 kommentarer :

Pia sa...

Gog Jul till dig! Och ett lyckosamt gott nytt år 2010!

Myricas Farmor sa...

Hej
så fina saker du hunnit inskaffa nu i julruchen.
Borste och spegel skulle jag vilja komma över.
God Jul
kramar

hemtrevnad marie sa...

Å, vilken fint skrin!!
Har ett liknande med grönt tyg inuti och en sådan tvinnad tråd...fast mitt är i barockstil...
Önskar dig och de dina en riktigt fin Jul!!
kramis

hagagården sa...

Underbart vackra saker du hittat.
Önskar dig en riktigt god jul.
kram
ninni

Vit som snö sa...

Vilka fina loppisfynd! Borsten var heeelt ljuvlig!
Önskar dej nu en riktigt God Jul!
Kram Cilla

Hanna sa...

Fina bilder.
En riktigt God Jul!
Kram
Hanna

Anonym sa...

Underbara loppisfynd.
Önskar dig en God Jul!
Kram

Uttan sa...

Önskar dej En Riktigt God Jul!
Kram!

Katta sa...

Ett sånt vbackert skrin, och vilken vacker borste. Önskar dej en god jul med många kramar, Katta

Lilla Rummet sa...

Vilket fint skrin och boste.
Vill önska dig en riktig God Jul och Gott Nytt År.
Julkramar Britt

Smultronlycka sa...

Så vackra!
Önskar dig en riktigt GOD JUL!
Kram Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken ljuvligt fin ask, det var ett bra loppisfynd.
Önskat dig en riktigt GOD JUL, må så gott och ät mycket god mat.
Stor julkram
AnnaMaria