fredag 4 december 2009

Lejonlampett och badkar med tassar!

Godmorgon alla underbara........ idag tänkte jag visa lite bilder på mitt orenoverade badrum fniss, fniss......den rostiga ljuslampetten har jag nyss fått hem från den underbara webbbutiken http://www.pieceofheaven.se/..... tyckte den passade att sitta inne på badrummet, mysigt att tända den när man tar sej ett varmt bad....Och här till det nya badkaret, det var ju meningen att badrummet skulle renoveras innan karet kom in men, nu blev det så här..... när vi av en slump hittade detta för ett bra pris då slog vi till, så nu står det här.
Väggen bakom badkaret har en tegelvägg bakom den fula våtrumstapeten, och det är meningen att den skall tas fram, 0ch ev vara som den är eller putsas vit, vi får se hur vi gör, sen skall det läggas in vitt klinkergolv, och helkakla resten av väggarna. En stor spegel..... för att dölja den fula tapeten, men det är svårt det blir att man springer och tittar på det fulaste hela tiden, varför är det så? Här har jag satt upp ett gammalt romantiskt nattlinne, allt för att dölja väggen bakom..... Ja det var väl allt jag hade att bjuda på denna tidiga Fredagsmorgon..... och jag får önska er alla en underbar Helg! Ps. Längst ner på sidan har jag lagt in en spelare, där man om man klickar på video kan se mysiga bilder, du kan även stänga av musiken om du inte orkar lyssna! Kram Kathrine!

10 kommentarer :

Elsa och Helena sa...

Oj, vilket fint badkar...kan se det färdiga resultatet framför mig:)

Kram Helena

hemma hos lilla mej sa...

WOW vilket läckert badkar.Vad snyggt.Ha en mysig fredag vännen kramizar Rita.

hagagården sa...

Men å vilken fint badkar ni fått tag på ett sån är vi också ute efter,vi skan nämligen renovera vårt badrum så småning om så då vill jag ha ett sånt fin badkar.
Kram o ha en trevlig helg.
ninni

Uttan sa...

Så fint...jätte fint önskar att jag kunde ha men vi har inte plats.

Ha en Underbar Helg!
Kram!

pärlemor sa...

Hej!
Visst är badkaret härligt, har också ett sådant.
Man vill göra så mycket, men hinner inte allt, förstår hur fint det kommer att bli. Kram Kajsa.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilket härligt badkar, inte ser man väggen, när du har så fint badkar. Och visst är lampetten ljuvlig, så vackert och ha den i badrummet. Kommer och bli fint med tegelväggen, en rå tegelvägg är himla snyggt. Jag skulle inte måla den.
Ha en fin adventshelg
Goa kramen
AnnaMaria

OlgaA sa...

Hej!
Jag vet inte vad DU tittar på i ditt badrum, men jag ser BARA det fina badkaret!!! Vilka tassar! Vilken goding!!!! JAg skulle nog ligga där varje dag. Och flera gånger om dan ;))))
kramar Ha en trevlig helg!

Mitt hvite hus sa...

Heisan..:ja jeg er faktisk enig med Mom`s Kitchen her..
jeg ser bare det fine badekaret, natt serken og den nydelige lampen din..
herligs stemning du har skapt på badet ditt...

Likte så godt det store speilet ditt også..

Nyt fredagskvelden...

Klem Kerstin

Myricas Farmor sa...

Tänk att få ligga i detta underbara badkar opch drömma sig bort till en annan tid i searinljusens låga, ack om man hade ett sådant.
Ha det gott
kram

Elisa Day sa...

Vilket badkar!Och vilket mysigt sken från lampetten. Kram