torsdag 31 december 2009

Ett Gott Nytt År!

Vill jag önska er alla.... och hoppas och tror att det skall bli ett bra år 2010.... det är exakt 100 år sedan denna almenacka gavs ut för år 1910.... tänk 100 år sedan!Vill visa ytterligare ett underbart Nyårskort, från seklets början.... så underbart vackert.
Med dessa nostalgiska bilder vill jag sedan tacka för dessa underbara månader som jag fått uppleva sedan jag slog upp mina bloggar....som sagt så har jag ju haft två bloggar på denna korta tid.... det började med Tant Blå, den slog jag upp i samband med att jag hade min butik Tant Blå... när jag sedan fick stänga butiken, var jag tvungen att lägga ner denna bloggen. Och det var så Fågel Blå uppstod. Jag hade väl aldrig ens i min vildaste fantasi kunnat tro att jag, lilla jag.... skulle bli en bloggare, men där ser man vad man vet.... Nu vill jag än en gång tacka för alla underbara kommentarer som jag får på min lilla blogg...., och hoppas att ni vill fortsätta att följa med mej på det nya året! Många kramar Kathrine!

15 kommentarer :

Uttan sa...

Önskar Dej Ett Gott Nytt År!

Det har varit trevlig att lära känna Dej både i Butiken och i Blogg Livet.

Kram!

Ida sa...

Hejsan vännen!
Tycker att det var en himlans tur att du började blogga. Annars hade man ju aldrig fått lära känna lite av dig=)

Jag hoppas att du får en underbar dag och det ska bli ett sant nöje att få hälsa på inne hos dig även nästa år.
Många kramar Ida

Viola sa...

Tack själv Kathrine för ett trevligt bloggår, ser fram emot det nya, önskar er allt gott inför 2010, GOTT NYTT ÅR, kram VIOLA

Vit som snö sa...

Tack för ett inspirerande bloggår 2009!
Önskar dej ett riktigt Gott Nytt År 2010!
Kram Cilla

hemma hos lilla mej sa...

Önskar dej ett riktigt gott nytt år 2010.Varmkram Rita.

Unknown sa...

Åhh vilken vacker gammal almanacka
tänka sig så gammal den är 100 år!
Och vilket vackert nostalgikort!

Vill önska dig ett Gott Nytt År,
Varm nyårskram från Maria!

Hanna sa...

Vackra kort.
Gott Nytt År.
Kram
Hanna

Fleurette sa...

Hello Kathrine, Thank you for your visit and wishes!!! Your blog is very nice!
I wish you a happy and successful New Year 2010!!!
Fleurette from Prague

hagagården sa...

Hej
Vilka underbart gulliga bilder du visar,jag vill önska dig en fin fortsättning på det nya året.
Kram o ha en go dag.
ninni

Agnes Maria sa...

Massor med Gott nytt år kramar !
Ha en alldeles underbar dag.
Åsa

Anna-Lena sa...

Hej Kathrine!

Tack för din nyårshälsning! Vilka fina gamla notalgiska bilder du bjuder på idag. Jag glädjer mig åt att följa din fina blogg under nästa år!

Kramar Anna-Lena♥

Anna-Lena sa...

Hihi... jag menar ju nu i år förstås. Vilken knasboll jag är!

Kramis ♥

hagagården sa...

Hej
Tack för titten,ha nu en bra fortsättning på det nya året.
Kram o ha en go kväll.
ninni

Elsa och Helena sa...

Hej Kathrine! Tittar in för att önska dig ett magiskt år 2010!

Klart jag kommer att följa din blogg i fortsättningen också:)

Kram Helena

Marge sa...

Hej Kathrine,

Du har här så många fina och jättevackra bilder!
Jag tycker om din blog, så jag är din läsare nu:)
Gott nytt år!!:)
Ps. Tyvärr min svenska år däligt!