tisdag 8 december 2009

Minigran och trappfönster!

Fönstret i trappan har fått spets på båda sidorna..... skyddar effektivt emot insyn.... och så blir det lite mysigt också, utanför i en trälåda lite tallris med belysning.... skapar en mysig julkänsla!Även jag har låtit inspireras av dom små minigranarna som man ser på alla bloggar..... tjuva en igår kväll....... nu står den här i en gammal burk med ett tänt ljus..... och avger en underbar doft...
Det börjar kännas som jul.... här i mitt Hus!
Idag skall jag ta en tur in till staden och kolla lite Julklappar, och annat smått och gott som har med Julen att göra!
Kram alla underbara!
Kathrine!

11 kommentarer :

hagagården sa...

Ja visst är det underbart med dessa små fina mini granar,så himla dekorativt.
Kram o ha en go dag.
ninni

hemma hos lilla mej sa...

Vad söta dom är dessa små mini granar.Kramizar och ha en fin dag Rita.

Vit som snö sa...

Jag har också fallit för minigranarna, det ser såå mysigt ut!
Ha en mysig dag! Kram Cilla

Kristall & Pynt sa...

Ja det är verkligen så fint med minigranar.
Ha det gott
Kram Sofia

Titti sa...

Hej
Tack för din omtänksamma kommentar hos mig. Kram & ha det så bra!

Mitt hvite hus sa...

Herlige bilder.. blondegardin i vinduet gjør seg virkelig... Og skjønt lite tre..

Klem Kerstin

Myricas Farmor sa...

såå söt mini gran med ett ljus, den är jätte gullig.
Gardinerna är så fina, jag tycker spetsgardiner är jätte fint.
ha det gott
kram

Millygarden sa...

Hej,

Hoppas din dag med julklapps inköpen varit bra! Skönt att få klart i tid men vet med mig att jag altid har någon kvar till sist!

Kram Marina

Ida sa...

Hejsan Kathrine!
Vad du är gullig. Blev så glad över att se din hälsning. Så fint du har hemma hos dig, känner till och med julstämningen genom bilderna. Har kikat in i bloggbutiken, gud så mkt fint du säljer.

Ha det så gott.
Kramar Ida

Dagný sa...

hej Kartrine og tak for dine søde kommentar på min blog.
Som du ved så varmer det i en hjerte.
Jeg har også tænkt på at kopiere disse fantastiske bitte små juletræer, men her er det ikke helt så godt, fordi vi har ikke meget skog,og jeg tror jeg ville blive skudt på stedet hvis jeg bare gik ud og gravede et op ;0). Og skal man til at købe nogle koster det kassen. Så det må vente lidt.

nyd din jule pyssel, tiden flyver og før man får vent sig rundt er det hele overstået!

kram Dagný

Katta sa...

Tack för din gulliga kommentar! Tycker de är så söta de där små granarna och så ser jag en sak där bortom granen som jag faller pladask för den svarta rosenbrickan fiiin.Kram Katta