torsdag 17 december 2009

Nostalgiska kort!

Godmorgon alla underbara.... här sitter jag framför datorn och dricker en kopp The, så här på morgonkvisten, hittade dessa underbara kort i en antikaffär nere i Vadstena.Tyckte dom var så fina, ser ni änglarna som vakar över den lilla, när jag var liten bad vi alltid Gud som Haver, när man gick till sängs, och jag har gjort det med mina barn, gör man det fortfarande?
Kanske det försvann med all stress och alla måsten, men det är mysigt att minnas hur det en gång var..... Många Kramar från Kathrine!

12 kommentarer :

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon Kathrine. Jag sitter också med frukostthét framför datorn. Är ledig idag och jag gillar och börja dagen så då. Jättefina kort, så fina änglar. Att du bad med dina barn låter tryggt och bra, barn behöver sånt.
Ha en fin torsdag vännen
Stor kram
AnnaMaria

Mitt hvite hus sa...

God morgen O=)


Så nydelige nostalgiske kort du viser oss...


Ønsker deg en fin dag ..nå er det julegaver som skal kjøpes..

Klem Kerstin

hemma hos lilla mej sa...

Vilka vackra kort du har hittat.Ha en fin och skön torsdag kramiz Rita ♥

Myricas Farmor sa...

Dom var jätte fina, jag är mycket förtjust i kort, jag brukar köpa och lägga i en karton. Det har blivit en del.
Ha en god dag
kram

MODERN COUNTRY sa...

Hei Kathrine!

Så hyggelig at du kom på besøk til meg og at du i tillegg tok deg tid til en liten rad. Det var trivelig! Ja kannen jeg fikk tak i hos Marie er virkelig fin, den skal jeg ta godt vare på :) Hvilke underbara kort du har funnet, jeg elsker nostalgien i dem, de passer perfekt til Julehøytiden.

Ha en riktig fin dag, håper solen skinner!
Aina

Hemmet Är Min Borg sa...

Hej
så fina kort ,helt underbara dem säger så mycket
kram

Kristall & Pynt sa...

Så vackra kort du köpt.
Ha det gott
Kram Sofia

hagagården sa...

Underbart vackra kort du fått tag på.
kram o ha en go kväll.
ninni

Unknown sa...

Åhh,så vackra kort du hittat
har en precis likadan tavla som
på den nedersta bilden bilderna
är otroligt vackra,tycker om
änglatavlor!

Ja det kan man fråga sig..hur många
läser aftonbönen med sina barn idag
så fint och bra att du gör det för dina.
Växte också upp med att min pappa läste
Gud som haver för oss barn innan vi somnade
så tryggt.=)

Önskar dig en mysig kväll,
Kram Maria

Titti sa...

Hej
Vilka fina kort du köpt. Ha en riktigt god jul. Kram

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Vilka fina kort du har köpt! Och inte så värst långt bort heller... Vadstena! Hmm dit måste jag nogåka snart...
Kram
Marie

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så nydelige englekort! :)