tisdag 9 oktober 2012

Tidig morgon...

Godmorgon eller kanske god middag,
När jag gick upp i morse var det mörkt,
jag åt lite frukost och tände upp med lite ljus,

 Och bara myste, sedan var det dax att sätta igång att
lägga ut saker på bloggbutiken, och det har jag varit
sysselsatt med sedan 08. 30.

 Mina armar värker,, men det är skoj,,
så skoj,,
jag gjorde ett arrangemang med dessa 
Danska Ljusstakar och lite Löv och lite rönnbär.
mera behövs inte.
dessa ljusstakar ligger nu ute på bloggbutiken,
så fiiiiiiiiiiiiiiiina!
http://fagel-blabutik.blogspot.se

 Och detta vackra gamla täcke,'
så fint!
finns också ute på bloggbutiken nu!
http://fagel-blabutik.blogspot.se
Och så fint arbete nerlagt på dessa gamla täcken,
Tänk att det finns folk som slänger dessa, eller använder
dom till möbelflytt,
Aja Baja!
Det är ett hån till alla dessa kvinnor som satt och sydde dessa,

 Ja fina är dom och jag är så glad att jag kan ta hand om dessa
Klenoder!
Ler!

 Och några sådana här mojäger
finns också utlagda på bloggbutiken,
och mycket mera så,, 
Kika gärna in på en titt!
http://fagel-blabutik.blogspot.se

 Visst är dom fina, man kan ha gamla kort i dessa,
så Snyggt!
*Vet ni Fantasin sätter inga gränser*
http://fagel-blabutik.blogspot.se


Önskar er alla en fin Höstdag!

Kramar Kathrine...

15 kommentarer :

hemma hos lilla mej sa...

Ja nu är det mörkt på morgonen,då behövs det massor av fina och mysiga ljus.Himla fint du har arrangerat med ljusen och löv sedan lite rönnbär.Ha en skön tisdag.Kramar Rita ♥

Vitspets sa...

Åhh så mysigt ...
Ha en bra dag
Kram Karina

Hulda sa...

Fantastisk vakkert med de hvite lysene på den svarte brikken. Flotte de gamle teppene også. :)

Solveig sa...

Så herlige morgenbilder du viser! Det er alltid like skjønn stemning her hos deg;o)
Er sikker på at du koser deg når du pakker ut flotte ting til butikken. For en fin måte å starte dagen på;o)
Ønsker deg en flott tirsdag.
Klem fra Solveig

Nyanser av vitt sa...

Så mycket fint. Vilken fantastisk quilt.
Kram Agneta

It's me sa...

Happy day darling......love from me....xxx...

himlaverket sa...

Så kul att ni hade en lyckad tur.
Ett sånt där täcke hade vi i sommarstugan, alla ungar hade varsitt. Mitt var rött och beige och luktade sommarstuga och det var alltid kallt liksom. Skönt att ni inte ger upp hoppet om mej trots att jag inte alltid hinner kommentera nu i jultillverkningen.
Tackar allra ödmjukast.
Kram ulla

LissasVita sa...

Du har så mycket fint! Hos mig står inredning still just nu....känner mig klar i hemmet...märkligt men så är det faktiskt! Kramen Lisbeth

Katta sa...

Ja de är ju underbara dessa täcken sen hamnar de på alla möjliga ställen istället för att tas tillvara på, mojängerna är riktigt snygga med. Kram aAtta

Hajan sa...

på morgonen tänder jag inga ljus här.Jag åker iväg varje dag då törs jag inte,man kan glömma saker i min ålder.
kram från mig

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Sååå koselig.. Tidlig en morgen :) likte så gått brettet med lysene på ;) Nattaklem til deg ♥

Pia sa...

Så saligt du myspyser där hemma! Nu skall jag utan dess mera babbel kika in i din häärliga bloggbutik!

Önskar dig en fin och rolig dag!
Kraaaam!
-Pia-

Prinsessorna på Bellevue sa...

Vad fint du har gjort! Man kan göra mycket fint med fina höstlöv! Måste kika in i butiken...

Kram
Petronella

Sallys hus sa...

Hej hej!
Ja nu mörknar det allt fort...men mysigt med ljus. Så fint du gjort på brickan och täcket åååå så fint det var!
kram Katarina

Ankan sa...

Verkligen ett vackert gammalt täcke!