torsdag 25 oktober 2012

Sånt jag blir glad åt...

Godmorning...
Idag visar jag lite bilder som jag hittat ute på nätet,
sådana som jag känner lite extra för,
Hoppas ni också gör det!

 Åhh denna gillar jag,

 Åh den,

 Och den,,

 Och den,,

 vackert med mörka oljemålningar,,
snygg kontrast,

 Ja det var det,,
och nu ännu en kontrast från vårat garage,
Skåpet är färdigt,,
Jipeeee!

 Målat och klart,
Tycker det blev fint!


Nej nu skall jag gå ner och ta en morgonfika, med nåt gott till,
hoppas ni alla får en fin dag!

Kramar Kathrine...

24 kommentarer :

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Skåpet blev jättefint, det kommer pryda sin plats där du ställer det.
Ser jättemycket fint på dina bilder, tavlor, pall och hönan är riktiga vill-ha-saker. Gillar alltid dina inspirationsbilder.
Kramar
AnnaMaria

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla mycket snyggt.Skåpet kommer bli kanon....Ha en skön torsdag fina du .Kramar Rita ♥

Country Hill sa...

Så fint skåpet blev, ser att du lagt ner en massa jobb på det.
Härliga inspirationsbilder du alltid visar.
Visst har det varit roligt att göra iordning inför auktionen men mycket jobb för att få ca 500 objekt att hitta sin plats, ska bli spännande på lördag.
Kram Lena

VACKRA hem och interiör sa...

Skåpet blev jättefint!! Inspirationsbilderna är helt ljuvliga, sådana behöver man en dos av dagligen...
Kram
Pia

Anna sa...

Vilka fina bilder.
Och vad bra skåpet blev, jättefint! Vad ska du ha i det, nåt särskilt, linne med små lavendelpåsar?

Ha en bra dag.
Kram Anna - Mitt hus på landet

Hulda sa...

Skapet ditt er jo så nydelig. Gull verdt! Ser ut som det er litt smalt, da får det jo plass de fleste steder. Veldig fin utforming på det. Flotte inspirasjonsbilder også. Mye å finne på nettet.

hagagården sa...

Men det blev ju kanon bra!!!!
Kram och ha en fin dag.
Ninni

Dronninghuset sa...

HEI,
nydelig skap. skulle gjerne hatt et slikt selv og...
håper alt står fint til med deg. er ofte innom men er treg til å skrive hilsener.
her kom det snø i natt. hvitt hvitt hvitt....
alt for tidlig med vinter.

klem TOVE

Villa Hvit sa...

Jag blir också glad nu... av dina bilder!!!! Underbart!!
Ååååå så fint skåpet blev!!! Helt fantastiskt!

Ha en riktigt fin dag nu!
Kramar Anetthe

Tove `blogg verden sa...

Flotte bilder du deler :)
Ha en fin dag
klem Tove

Marianne Dragon Waagan sa...

Herlige bilder:))
Så fint skap... lekkert!!

Ha en riktig fin torsdag:)
Klem fra Marianne

himlaverket sa...

Hej,
skickar dej ett julhjärta, jag har bankgiro nu så jag skickar med numret å du betalar som vanligt när du vill.
Kram// ps ett sånt pottskåp har jag i mitt sovrum.
dock ingen potta i;)
Kram ulla

vita drömmar och svarta tassar sa...

Ja det va fina bilder...skåpet blev ju helt ljuvligt...mee like


önskar dig en mysig dag
kram wivi

Sallys hus sa...

Hej hej!

ja det var verkligen fina bilder...
Men du skåpet!! Woooow sååå fint det blev!
Kram katarina

himlaverket sa...

Kathrine, måste ha suddat din adress i mailboken, kan du maila den tillbaka så kommer det paket snart;)
kram ulla

STENLYCKA sa...

Vilket vackert skåp något liknande hade vi i vårat hem när jag var barn. Kommer ihåg att det fanns i mina föräldrars sovrum som linne förråd. På översta hyllan hade mor sin sorgehatt med flor. Tyckte det alltid var så märkvärdigt att titta in i skåpet och kolla på alla broderade dukar och lakan med vackra spetsar.
Gillar också din bild på porträttet med rund guldram, någon sådana skulle jag kunna tänka mig i mitt hem.Tycker tavlan är så tjusig.
Ha en fin torsdagskväll!
Kram Raina

Tinas bo sa...

Härliga bilder!!

Ditt skåp skulle jag gärna lägga vantarna på... hihi
Det är suuupersnyggt!! :)

Kram Tina

Vitspets sa...

Skåpet är precis i min smak
Önskar dig en trevlig kväll
Kram Karina

Anonym sa...

Vilken underbar fågelsång, vad är det för fågel? Har alldeles nyss hittat din blogg o blev glatt överraskad av fågelkvittret. Kram Lizbeth.

Anonym sa...

Jamen du har träffat mitt i prick!!!
Härligt.
Ha en skön helg
Kram
AC

It's me sa...

Love from me....xxx..

Blan betong och gammeldags pioner sa...

wow vilka bilder! Och skåpet....jisses så snyggt! Ha en fin helg kram från Maja

Monika sa...

Vilket underbart skåp!

Tusen tack för den extra gåvan. Nu hänger klänning så fint här hemma hos mej. Bilder kommer i något kommande inlägg.

Jag gillar också dina bilder¨!

Kram
Monika

G:a Affären sa...

Så härliga inspirationsbilder, vi gillar lika!
Och skåpet blev verkligen fint, undrar var det hamnar i ditt fina hem.

Trevlig helg önskar jag dig också!
Kramar
Cia