torsdag 11 oktober 2012

Inspirationsbilder...

Godmorgon alla söta,
idag bjuder jag på lite inspirationsbilder 
hämtade från nätet, sådana som jag gillar.
Hoppas ni också gör det?

 Mycket trä, så snyggt,

 ******

 ******

 Ljuvligt sovrum,,

 And this,
så fiffigt att använda sej av en gammal
form, och så snyggt!
 Vilken ide!!!!
Så här kan man göra med gamla rostiga brickor,
så snyggt,,

 And this,,,
det ljuva romantiska emot den ruffa väggen,
vilken kontrast!!

 Och den, får mitt hjärta att slå lite extra!
Ja det var väl allt från mej idag,
I morgon kommer jag att visa vad jag 
hittade förra helgen,, nåt till mej själv,,
som jag blev förälskad i.


Önskar er alla en fin dag!

Kramar Kathrine...

19 kommentarer :

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Dom två sista bilderna blir man ju lyrisk över, tänk att en rosmönstrad soffa och en sliten vägg kan ge sån lyckokänsla. Jag gillar dina inspirationsbilder.
Kramar
AnnaMaria

myrica sa...

Vilka fina bilder, den första skulle jag vilja ha i min hall.
Hoppas du får en fin dag
kram

All Seasons sa...

Good Moring Kathrine,

Lovely pictures, love the mirrow from the first picture. And the picture from the kitchen, wow...

Have a great day, enjoy!
Hugs,
Patricia

Hulda sa...

Utrolig skjønne foto. Så fine sammensettinger. Takk for at du delte disse bildene med oss. :)

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla härliga bilder.Ja du är så duktig att hitta det vackra !!!Ha en skön dag fina du .Kramar Rita ♥

It's me sa...

Beautiful pictures!!...happy day darling...love Ria...xxx...

LissasVita sa...

Ja så lätt man förlorar sig i dem...Kramen Lisbeth

Monika sa...

Tack snälla Kathrine för att du visar oss dessa helt fantastiska bilder! Jag blir så inspirerad så jag nästan spricker! :o)

Idag har klänningen kommit så idag får jag ta en tur till utlämningstället! Såååå spännande! :o)

Ha en fin dag!
Soliga hösthälsnignar från
Monika

Tinis vita hem sa...

Ljuvliga bilder!
Ha en fin dag,
kram Tini

Ewa`s Galleri sa...

Mycket fina bilder ,man får mycket ideer när man sitter och tittar
Ha en bra dag

Anonym sa...

Beautiful! Slávka

Anonym sa...

Å så mye vakker inspirasjon,takk for titten. :))
Klem Mette.

Anonym sa...

Hej. Undrar om du vet var jag skulle kunna få tag i en staty som liknar en riktigt gammal romersk eller grekisk sådan.
Hälsningar
lillebethn@hotmail.com

Evashusotorp sa...

HÄRLIGA bilder, så mycket vackert det finns
Ha det fint!
KRAM
Eva

Sommerhuset i bakken sa...

Nydelige, inspirerende bilder! Såååå vakre ;-)

Ha en herlig ettermiddag og kveld!

hagagården sa...

Underbart fina bilder.
Kram
Ninni

Solveig sa...

Sååå herlige bilder!! Enig med deg - dette er fint å hvile øynene på;o) Inspirerende!
Falt spesielt for det fine sengeteppet og løsningen med fatet som oppslagstavle.
Ønsker deg en flott helg, min venn!
Klem fra Solveig

VACKRA hem och interiör sa...

... så helt bedårande bilder... vill vara ledig och ägna mig åt skapande...
Kram
Pia

liven sa...

Så mye fint!