måndag 29 oktober 2012

Nya Fynd...

Gomiddag..
Här regnar det just nu,, men på morgonen snöade det,
idag visar jag lite av mina nya fynd, som jag kommer
att lägga ut på bloggisbutiken imorgon
Tisdag,
denna tavlan, ramen är supergammal, 
men inte tavlan som sitter i.

Och denna tavlan så fin,

 och dessa gamla charmiga ting,
en näsduksförvaring, och en gammal dukrulle i tyg,

 Och denna gamla fotpall,,
lite ovanlig eftersom den är rund, står på små kulfötter,

 Och dessa supergamla spikbrädor, så snygga att sätta 
gamla kort i.

 och lite rosa gamla kläder, såklart,
en superfin gammal korsett i märket 
Spirella och en fin nattsärk,.

 Och lite mera rosa, gamla pallen ligger redan ute på
bloggbutiken,,
och så blir det annat fint också, lite vitt porslin, lite allmoge,
och lite mera
ler!!!
Så kika gärna in imorgon!


En annan sak,,om ni tycker bilderna är lite snea,
så beror det på att jag har införskaffat en ny kamera,
är inte van med den ännu,
hoppas ni står ut med mina vimmelkantiga
bilder
Ler!
Önskar er alla en fin dag!

Kramar Kathrine...

12 kommentarer :

Madame Edith sa...

Verkligen urfina saker!!

Kram/M

Brunt sukker sa...

WAW FOR EN BLOGG!!!
LEGGER MEG TIL Å FØLLER DEG!
KLEM FRA ELI:))

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så mycket fint... Igen!
Förstår inte var du hittar allt vackert...
Kram
Marie

hemma hos lilla mej sa...

Bara så mycket fint.Ja du hittar så mycket fint.Ha en skön måndag fina du .Kramar Rita ♥

Vita små hjärtan sa...

Hihi, vi står ut!!!!
Vackra saker som vanligt!
Ha en mysig eftermiddag!
Kram Agnetha

Tidevarf sa...

Taaaack Kathrine för alla fina kommentarer. Big smile. Kul för dig att du har en ny kamera. Sedan så tycker jag att bilder behöver inte alltid vara så perfekta, det kan vara en skönhet i sig.

Kramar
Anneli

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken fin ram, och den stiliga inramade herren har det landat en av här nu. Min tavelvägg är komplett och jag är supernöjd, ljusstaken är helt underbar framför väggen. Du är världens bästa Kathrine, och tack för jättesöt påse.
Stor kram
AnnaMaria

It's me sa...

Happy new week darling.....love from me......xxx..

Country Hill sa...

Jättemycket fint, tavlan med den fina ramen blev nog min favorit.
Grattis till ny kamera tar ett tag innan man blir kompis med en ny kamera.
Ha det gott!
Kram Lena

G:a Affären sa...

Såg ditt fina inlägg från matsalen, stolen med fårskinnet är helt underbar! "Strippa" var en bra benämning, även här behåller möblerna kläderna på.
Så mycket fint du visar som ska ut till butiken!

Kramar från mig,
Cia

Prinsessorna på Bellevue sa...

Det är vackert med sneda bilder... Förresten har du så himla fina saker så man dånar!

Kram
Petronella

Maria sa...

Ok vilka härliga fynd! Är också loppis-tokig och vet vilken tid det tar att hitta allt bra :-)