tisdag 30 oktober 2012

Nytt i Bloggbutiken...

Godmorgon alla söta..
Ja då har jag lagt in lite nya saker på
Bloggbutiken,
Detta vackra gamla vadderade lapptäcke,
tex,

 så otroligt fint!

 en gammal handvirkad pläd,,
med vackert mönster,
http://fagel-blabutik.blogspot.se

 Dessa charmiga medicinflaskor,,
 Så fina!

Gammal Skärbräda i porslin märkt med

 Och detta gamla överdrag i tjockt linne,
med vackra handvirkade spetsar och monogram
L
Ja och så lite till såklart så kika gärna in,
http://fagel-blabutik.blogspot.se


Önskar er alla en fin Dag!
Här skiner solen lite idag!
Ler!

Kramar Kathrine...

13 kommentarer :

Country Hill sa...

Många fina saker, täcket är så vackert helt underbara färger.
Ha en bra dag!
Kram Lena

Birgitta sa...

Så mycket fint du visar, vilket vackert överdrag, tänk vilket arbete den tidens människor lade ner på sina alster.

Ha en fin dag, kramar Birgitta

Tidevarf sa...

Fiiiina saker här som vanligt. :)
Skärbrädan hade ju passat hos mig, men den såg jag var redan tingad.

Hoppas allt är bra med dig.
Kram
Anneli



hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fina saker du visar.Ha en skön tisdag fina du .Kramar Rita ♥

hagagården sa...

Så mycke fint du visar,synd att skärbrädan i porslin var såld,den skulle jag velat ha,jag har en sådan här hemmma men det hade inte varit fel med två.
Stora kramen
Ninni

Blommiga Rutan sa...

Sååå fina saker, som alltid!

Önskar dig en skön tisdag
Kram Anncathrine

STENLYCKA sa...

Hejsan Kathrine!
Tack för det trevliga packet som jag fick igår. Du är så gullig som alltid skickar med någon trevlig överraskning. Jag blev så glad!
Tack och kolla min blogg!
Kram Raina

Vitspets sa...

Vill ha allt ...
Ha en trevlig kväll
Kram Karina

Anna sa...

Så vacker virkad pläd och kul med gamla apoteksflaskor.
Vad mycket fint du har.
Ha en mysig kväll i höstmörkret.

Kram Anna - Mitt hus på landet

Helena sa...

Ska abselut titta in :-)
KRAM från mig!

helle sa...

Åh så lækre og fine ting, elsker täcket!
Hav en fin dag
kram Helle

Anki sa...

Finfint som vanligt!
Hoppas du har en fin vecka du med vännen!

Goa kramen!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

MYE FINT :)