tisdag 2 oktober 2012

Lite mera fynd...

Godmiddag alla fina,,
Nu har jag lagt in lite nya saker på bloggbutiken,
Men det är svårt att fota när det är så
här mörkt hela tiden,

 Dessa foton tog jag tidigt i morse en vy från min
lilla soffa som står i sovrummet,
Kudden med rosor har jag nyss fyndat,, 
den behåller jag ett tag!
Ler!

 Men detta täcke finns nu utlagt, det är så fint,
gammalt vadderat och så fina färger,
http://fagel-blabutik.blogspot.se

 Detta täcke finns också ute nu,, äkta siden i en guldig färg,
passar så fint in nu på
Hösten...

 Baksidan är också så fin dock inte siden där,
med fin ändå,
Svart är snyggt att ha till detta täcke,
Så kika gärna in på min bloggbutik
http://fagel-blabutik.blogspot.se


Idag börjar arbeta på eftermiddagen så jag skall ta det lite
lugnt nu och varvar ner!

Ha en fin Dag!

Kramar Kathrine

13 kommentarer :

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så mye fint :) Nyt gormiddagen ♥

Monika sa...

HELT UNDERBART! Så vackert på dina bilder! Gillar såna kuddar massor! Kuddoman som jag är! :o) Det blå sidentäcket är helt fantastiskt!

Ha det gott och en fin dag på jobbet! / Monika

liven sa...

Koselige puter !!

ha en fin dag :)

Sallys hus sa...

Å så fint du har det där i sovrummet! Jätte fint täcke också!
kram Katarina

Anneli sa...

Du har verkligen näsa för fynd du....
Täckena är ju underbara.

Kram Anneli

hemma hos lilla mej sa...

Ja du är ju bara så duktig på att hitta fina saker.Ha en skön eftermiddag och kväll.Kramar Rita ♥

Helena sa...

Charmiga fina kuddar behåll dem du :-)
KRAM från mig!

Bleudelavande sa...

Ooohhh Kathrine, i love that blue blanket.
Have a nice day.

Tidevarf sa...

Vilka vackra täcken, själv har jag ju lyckan att redan köpt några av dig.

Kram
Anneli

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jo,jag har minsann kikat i butiken, och det var så mycket fint igen...
Kram
Marie

Hajan sa...

ja du har så fint överallt.
En sådan rund kudde med rosmotiv
i gav jag bort förra året,den fick en som ville ha den till en pianopall.Jag saknar inte den,men kom ihåg min nu tack vare dig.
En stor kram

Änglarnas hus sa...

Vilket underbart täcke!! Båda sidorna är fina :)

Kram Sanne

Unknown sa...

Förstår att du behåller den fina kudden en tid ;*)
Jättefint, det gamla vadderade, färgvackra täcket ~~~

Jag drömde i natten som var, att jag hittade på farmors gamla vinröda sidentäcken igen...så det var lite snopet att vakna, och inse att de faktiskt är borta ;*)

Hoppas att Du har en fin kväller.
Jag ska skynda ut tillsammans med vovvarna nu, för ösregnet vilar sej visst en liten stund...

Kramen från Eva