söndag 21 oktober 2012

Gammal Fotpall...

 Gomiddag alla som kikar in här idag,,,
Idag har jag roat mej att strippa denna gamla pall,
tycker att tyget som var under det gamla
var fint,
 under detta är det 
ett spänntyg och under det träull,,

 Men jag tror jag nöjer mej detta tyget,,
 om man skall använda denna pall
är det ju inte så praktiskt med att ta bort allt,,
Vad tycker ni kära läsare???

 Kommer att lägga ut denna pallen på bloggbutiken,
så den som köper den får avgöra själv hur den vill göra,,

 Kupan är inte gammal, men den är fin i alla fall. den har jag köpt
i Danmark för några år sedan,,
 madonnorna är i alla fall
gamla ler,,,,
Nja nog om det, nu skall jag gå ner och äta en god Middag,
Hoppas ni alla får en Fin Söndag


Kramar Kathrine...

20 kommentarer :

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Pallen är jättefin, och såna tyg är det många som gillar nu, jag tex. Fint med madonnan och kupan också. Kramar från ett Värmland där det inte regnar!! (äntligen)
AnnaMaria

Lycka är ~ Onnea on sa...

om köparen inte är nöjd med tyget kn man ju ganska lätt sätta ett nytt på. då blir ju fyllningen bara stadigare och hållbarare.

Anneli sa...

Fin som den är tycker jag!

En god middag till dig,
Kram Anneli

Villa Björkenäs Backen sa...

Haloj !

Tycker som dom andra att den är fin som den är... Bra att låta nästa kanske bestämma ;)
Ha en fin söndag !

Kram Sirpa

Hulda sa...

Dette var jo ordentlig sjarmerende! Flott fotskammel. Likte det stoffet godt også. Håper det kan fikses på. :)

Ett ögonblick sa...

Hej Kathrine!
Såå fin!! Självklart ska du ha kvar detta tyget, det är ju så vackert.
Dessa tyger är på väg tillbaka. Själv letar jag efter motsvarande till gardiner i finrummet där soffgruppen står.

kram Lisa

It's me sa...

Beautiful stuff....happy sunday....love Ria...xxx..

Tidevarf sa...

Tyget är ju underbart tycker jag och för att inte tala om kupan med madonnorna.

Hoppas helgen varit fin.
Kramar Anneli

VINTAGELINE sa...

Vakker pall. Må ta en titt inn i bloggbutikken din.

hemma hos lilla mej sa...

Tycker som dom andra att den är fin som den är... Bra att låta nästa kanske bestämma !!!
Ha en fin söndag !Kramar Rita ♥

Helens Universum sa...

Det blev ju riktigt snyggt!
Ha en härlig söndagskväll!
Kram Helen

myrica sa...

Det var fina Madonnor, och en söt pall.
Ha en fortsatt trevlig söndag.
kram

Helena sa...

Åh en liknande fotpall har min mamma haft slår det mig nu...hm undar var hon gömt den då?!Måste kollas upp ;-)
Om du bakar lavendeldrömmarna så testa med 5 blommor det ska jag göra nästa gång tror det blir perfekt!
KRAM från mig!

Tinas bo sa...

Pallen är ju jättefin som den är! :)
Och kupan är underbar...Gammal eller inte.. :)

Ha en fin kväll
Kram Tina

Margareta sa...

Vilken mysig pall.Tyget är så fint--det passar ihop på något sätt.Kupan med madonnorna är också underbar.

Önskar dig en bra ny vecka!
Kram Margareta

Country Hill sa...

Tack snälla vännen för dina alltid så rara kommentarer det värmer ska du veta.
Du hittar så många underbara och vackra saker, pallen är så söt och kupan med madonnorna är så fin.
Ha det gott!
Kram Lena

Ewa`s Galleri sa...

Pallen är jättefin
Hoppas maten skamade
Ha en skön kväll

Vitspets sa...

Pallen blev jättefin ...
Kram Karina

Blommiga Rutan sa...

Vilken jättefin pall! Tyget är perfekt, skulle inte byta ut det om den var min!
Vacker Madonna i din glaskupa.
Du visar alltid sååå mycket vackert, alltid en glädje för ögat att kika in till dig!

Fin vecka önskar
Amnncathrine

G:a Affären sa...

Fotpallen är så fin liksom tyget, den liknar pallen jag köpte som jag är så nöjd med!
Du har så mycket fint, som vanligt.

Kramar
Cia