tisdag 16 oktober 2012

Nytt i Bloggbutiken..

Godmorgon alla söta..
Här sitter jag och skriver,, nu har jag lagt ut lite nytt
på bloggbutiken,,
Det blev lite ljusare ute när solen kom fram 
på morgonen så då kunde jag fota
Ler!

 Denna vackra 
Petit Point kudde,
Så fin!
Ligger nu ute på bloggbutiken,
http://fagel-blabutik.blogspot.se

 En fin kontrast till allt det vita,

 Detta gamla vadderade täcke så otroligt fint,
lika fint på baksidan som fram.


 And this mirror!
Lite shabbig så där, men otroligt charmig
med slipat glas,

 And this,,
riktigt gammal är denna stickiga sak!

 Och denna söta sak i gjutjärn som skomakaren använda sej
av för mycket längs sedan, till en barnsko är denna 
tänkt.
Och lite till har jag lagt ut så kika gärna in på


Sedan vill jag önska er alla en Fin Dag, 
och ta hand om er!

Kramar Kathrine...

11 kommentarer :

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad underbar kudde och täcke.Kanonfint .Ja du hittar så himla mycket fint .Njut din tisdag fina du .Kramar Rita ♥

Anki sa...

Hörru mästarletarn ;)...Fiiint!
Å skåpet, hur underbart kommer inte det att bli när du är klar...meeee want!

Ha nu en fin dag vännen!
KRAAM!

Sallys hus sa...

Hej hej!
Men å så fint!
Å vilket skåp du visade i förra inlägget...me like!
Kram Katarina

Hanna sa...

så fina saker.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

It's me sa...

What a beautiful things....autumn colors !!...love from me...xxx...

Viola sa...

Alltid fina varor hos dig, petit point kuddar har ju varit min passion....) hoppas dagen varit bra, här har vi haft sol :) kram

Helena sa...

Blir så inspirerad när jag tittar in :-) mina franska stridstuppar är jag så glad för!
KRAM från mig!

Tinas bo sa...

Som vanligt helt underbara skatter!

Kramis Tina

Frida sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Frida sa...

Underbart täcke! Kram Frida

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det var så mycket fint, men jag hann inte med den här gången... Det jag ville ha var redan sålt. Snyft!
Kram
MArie