söndag 19 september 2010

Valdag......

Idag har vi vart och röstat......
det tycker jag är viktigt, att kunna påverka
så gott det nu går....
Söndagen har bjudit på en del sol här hos oss..
och jag har fått lite gjort...
bla, så har jag renast och städat i våran
trädgårdsbod....
så nu är det fint där!!!!!!
Fotat lite har jag också hunnit med....
solen lyste in så fint i morse, på min Gästsäng..
Så det blev några bilder....
Vita kuddar gjorda av gamla lakan.... Sedan har jag hunnit med en inköpsresa också så i morgon kommer jag att lägga ut lite nytt i min lilla bloggisbutik..... Lite blandat.....med gamla lakan, gamla kläder, gamla svarta damväskor, gammal dopklänning, mm, mm Denna gamla blus i ett så fint skick, med vacker brodyr... Så Varmt Välkomna in och Kika!
Önskar er en fin Söndag!
Kram Kathrine....

10 kommentarer :

It's me sa...

Happy sunday darling...lovely things !!!...love love love Ria......

bakom berget sa...

Så mycket du har hunnit med idag! Jag har oxå ägnat den här dagen till lite ordning och reda. Här har det ösregnat, så det har bara varit inomhus aktiviteter för mig.
Ha en bra fortsättning på din dag!
Kram Åsa.

Magia da Inês sa...

♥ Olá, amiga!
Passei para uma visitinha...
Amei as fotos dos raios do sol entrando no quarto de hóspedes... maravilhosas.
As roupas são lindas, super delicadas.
Seu blog é encantador.♥
Boa semana!
Beijinhos.
♥Itabira
Brasil♥♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Här har varit full rusch idag, så jag röstade i förväg. Härliga bilder du tagit när solen lyser, den har varit riktigt värmande idag.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Evashusotorp sa...

Härliga bilder, och sån söt väska jag ser, skulle passa på min väskvägg.
Ha en bra kväll!
Kram
Eva

Mitt hvite hus sa...

Heisan..ja og avgi sin stemme er viktig...

herlige bilder..

Godt valg =)

Anneli sa...

Hejsan.

Visst har jag röstat idag, har man möjlighet att påverka så måste man ta chansen.

Helt underbara saker du visar, blusen skulle jag kunna tänka mig.

Nu ska jag in och kika in din bloggisbutik.

Ha en fin kväll,
Kram Anneli.

Roses & Angels sa...

SÅ mycket fint du visar igen. DU måste ha en massa underbara saker i ditt hem. Tack för den fina kommentaren om ängeln och badrummet. Hoppas helgen varit till belåtenhet. kram

Skogslyckan sa...

Vackra solstrålande bilder...blir spännande att se vad du köpt, ser så fint ut... Jag har också röstat idag...spännande. Du frågade om pelargonerna. Tror bara jag har 3 st Mårbacka resten är andra sorters rosa pelargoner.
Ha en fin start på nya veckan!
Kram Pia

Margareta sa...

Jag är imponerad av allt du hunnit idag.T.o.m fångat solstrålarna.Så härliga bilder.Jag har mest bara tänkt på allt som behöver göras.man får ju väcka tankarna först.Valet klarade jag av innan i veckan.
Så vackra gamla kläder.Jag har förresten tvättat och hängt in mammeluckerna idag.Nu hänger dom vid sidan om en ny tvättmaskin.Det blev en mysigare hörna så.

Ha en bra vecka!
Kram Margareta