onsdag 1 september 2010

En kopp The och lite hembakt.......

Goddagens alla söta.......
Idag har jag bakat lite chokladsnittar.....
blev lite sugen...
Gjorde bara en halv sats det får räcka.....
Lite höstmys med en kopp kanel the och några snitt så är dagen räddad!!!
Detta The vill jag varmt rekommendera, finns att köpa på
alla välsorterade hälskostaffärer,
det innehåller kanel, ingefära, anis, lakritsrot
och är bra för förbränningen i kroppen.
Sedan är det ekologiskt och kravmärkt! Try it!!!!!
Önskar er alla en underbar Kväll!
Kram Kathrine

17 kommentarer :

Veronica sa...

Hej Kathrine!

Jag blev otroligt förtjust i din mugg. Den är ju helt underbar!! Vart har du fått tag på den skönheten?
Ja chokladsnittar är inte fy skam dom heller.. Jag kanske skulle ta och baka ngn dag framöver.

Hoppas du får en skön och avkopplande kväll!
Kram Veronica

Unknown sa...

Kanel, är rogivande ~~~
Dom ser så goda ut dina chokladsnittar, mums ;*)

Härhemma kokas det ris. Får nog ta och brygga lite kaffe också, kom nyss hem, och det har varit mycket i min dag :-)

Kram från Eva

Country Hill sa...

Så gott det däe ser ut, lite värmande the skulle passa bra för här är det lite ruggigt nu.
En fin kväll till Dig med!
Kram Lena

hagagården sa...

Men oj det där ser gott ut,det måste jag prova någon gång.
kram o ha en fin kväll.
ninni

Tigris Predikantan sa...

Tyvärr är jag "allergisk" mot lakrits!
:)

Bleudelavande sa...

Ooohhh what soft and lovely way to start the autumn!!!!
Have a nice week.

hemma hos lilla mej sa...

Vad gott det ser ut.Låter som ett gott the.Underbar kopp♥ Du har inen susning om var det kan finnas vita gillar denna modellen är så goda att dricka ur.ha en skön kväll rara du Kram Rita ♥

Skogslyckan sa...

Hade gärna druckit en slurk kanelthé och en chokladsnitt hos dig...ser gott ut.
Gullig mugg med rosor på. Jag köpte massa tallrikar med rosor på idag, så fina.
Kram Pia

Hulda sa...

Dette så jo bare så koselig ut. Så herlig den koppen var, og sjokoladesnittene så utrolig gode ut. Nam!

Nydelige saker du legger ut i butikken. De båndene med monogram var så søte.

It's me sa...

It sounds as a lovely tea....but i Holland we have this tea not...nice pictures...happy evening...hugs from me....

Roses & Angels sa...

Å så gott med hemma gjorda kakor. Du? Muggen är bedårande vacker med sina söta rosor. ME like. Hoppas allt är bra med dig. Kram

Bonjade sa...

Ah my friend......you are also in the autumn mood........so good, you understand me.....
Love it....can we drink something together....?
Fine evening

Margareta sa...

Så gott det ser ut!.Chokladsnittar är alltid gott till kaffe eller te.Muggen är så underbar.Bara den förhöjer nog smaken.

Ha en go kväll!
Kram Margareta

Viola sa...

Tack för tetipset, tedrickare som jag är, sitter just mu med en god kopp..men kakorna får vara..nya livsstilen har gett resultat....:-)

kramen

Mys och hemtrevnad sa...

underbar mugg som sagt...vill med ha sådana...kramis semlan

Mitt hvite hus sa...

Så utrolig godt ut...

nydelig kopp... du har hatt en skikkelig kosestund i dag du altså...

klemmer =)

Nostalgia sa...

Mmmm, dette så godt ut og for en nyyyydeliog kopp !

Ønsker deg en fin torsdag !
Klem, Nostalgia