måndag 20 september 2010

Ny vecka........

Godmorgon alla söta......
en ny vecka står för dörren....
en av trädgårdens sista rosor har fått
komma in..
så vacker en enda ros kan vara..
älskar just denna färgen....
Nya varor kommer att läggas in i min lilla bloggbutik under dagen bla, vackra gamla lakan.... en underbar gammal blus..... en ny kyrkoljusstake..... och lite mera så klart...... så Varmt Välkomna in! http://fagel-blabutik.blogspot.com/ Önskar er alla en Fin ny Vecka.. Kram Kathrine....

20 kommentarer :

Pia sa...

Less i more, sägs det ju! Härlig färg, faktist, på rosen...

Kikar in i butiken igen!
Ha de också en fif fin vecka!!!

Kraam/Pia

Sologbolig sa...

God morgon, så nydelige ting du viser. Ha ein fin dag. Klem.

Evashusotorp sa...

Jag plockade oxå in den sista rosen i går.
Tänkte den gjorde mer nytta hemma på bordet än i torpets blomrabatt där jag ej ser den.
Önskar dig en fin dag.
Kram
Eva

hagagården sa...

Godmorgon.
men så fint med den lilla rosen,så vackert.
kram
ninni

@nne sa...

Beautiful pictures from delicate roses and laces ... have a nice week, @nne

Mitt hvite hus sa...

God morgen solstråle... herlige rose du har tatt inn.. kjekt å kunne plukke inn rose fra hegn enda da..

skjønn bluse 0))=)(
Ønsker deg en fin dag =)

klemmer 0)

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron!!!!Vad fint med den sista rosen.Önskar dej en fin dag rara du Kram Rita ♥

liven sa...

Nydelig rose....og vemodig når det nå er slutt på roseblomstringen i hagen!!
Fine saker i butikken din !!

ha en fin dag Kathrine

Myricas Farmor sa...

Ja rosorna blommar här oxå, men det tar längre tid innan dom slår ut.
Vilka fina saker du har jag blir så himla köp sugen. jag får nog ta och kolla lite bättre.
HA en god dag
kram

(eddas) sa...

Så nyydelige bilder.....en rose alene og så skjør og vakker.
Åhh den kirkestaken dn skulle jeg gjerne hatt kloa i:)
ha en koooos dag kjære du
eddaKlemmer

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hej Kathrine!
Kudden kom i förra veckan, och jag är såå nöjd med den. Det blev jättefint! Och medaljongen som jag köpte är också jättehärlig... Och tack snälla du för de fina orden! Ett av dom pryder ett skåp nu...
Kram
Marie

Unknown sa...

Hei kathrine
Nydelige bilder av vakre broderier og sommerens sist rose.
God uke til deg.
Klem...Ellen

Country Hill sa...

Så vacker ros, ja nu är det inte många blommor kvar i trädgården trist!
Ha det gott!
Kram Lena

Unknown sa...

Så vackra saker! Å rosen så underbar! Ha en bra start på den nya veckan! Kram Lenita

It's me sa...

Happy new week Catherine......love Ria...

Elsa och Helena sa...

Det enkla är det vackraste...så fint men en endaste ros!!

Kyrkoljusstaken är så snygg:)

KRAM Helena

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Vilken underbar ros, enkelt o vackert....

Hoppas att du får en fin höstvecka!
Kram T

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Den rosen är så fin, hade den växt här hade jag tagit in den också. Är några tappra som blommar här, mest rosa. Härliga monogram, du har alltid så fina saker.
Varm kram
AnnaMaria

Anki sa...

Tack vännen!
Oj vilka fina bilder! Visst är det vackert med en enkel ros...jag har en kvar i rabatten så jag ska nog ta in den jag med!
Vet du, en exakt likadan ljusstake som den du visar köpte jag på loppisen här hemma för två år sen...sååå billigt så jag nästan skäms, hihi! Men fin är den!

Sköt om dig!
Kram kram!

maría cecilia sa...

Dear Kathrine, just one rose is enough to make an adorable arrangement... and your new additions to your shop are so great!!!!
cariños,
maria cecilia