lördag 18 september 2010

Lite pyssel........

God Eftermiddag på er alla söta......
idag har jag pysslat lite har gjort detta hjärta av ståltråd
och klistrat dit lite torkade hortensiablommor....
och hängt dit en liten glasdroppe
just nu hänger det på min spegel inne sovrummet....
Idag har det regnat här i Västmanland......
ett riktigt ruggväder....
Då får man passa på att mysa till det med lite tända
ljus.....
Bilderna som jag visar är från mitt sovrum....
Önskar er alla en Fin Fortsättning på
Helgen.....
Kram Kathrine

25 kommentarer :

Betty sa...

Vilket fint pyssel du skapat o tack tipset ,det måste jag testa ngn gång.

Kram Betty !

Ewa`s Galleri sa...

Vilket fint hjärta
jag hinner inte med något pyssel idag, rensar svamp
Det har regnat hela dagen här också,och jag har sånt pyssel som jag måste vara ute med,hoppas på uppehåll imorgon
Ha en bra lördagskväll

bakom berget sa...

Ett jättefint hjärta! Va duktig du är. Det passar ju så fint i ett sovrum.
Hoppas du får en fin kväll!
Kram Åsa.

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej
Råkade se att du hade lagt in ett nytt inlägg.
Vill bara skriva,wow så mysigt, jag gillar din stil.
Du har så ombonat i ditt sovrum, och de milda färgtonerna, dessutom nu hjärtat, så gulligt.
Ha en fin dag.
Kram Zara

Margareta sa...

Såå fint hjärta.Passar så bra på spegeln.Lampan i taket hur snygg som helst.Underbart sovrum.
Här var det sol på morgonen sedan hemskt busväder,sen lite uppehåll och även sol och nu regn igen=HÖST.

Ha en fin lördagskväll!
Kram Margareta

Country Hill sa...

Underbart fin sovrum och det vackra hjärtat blev ju pricken över i.
Ha en fin kväll!
Kram Lena

Anki sa...

Hejsan!
Vilket fint hjärta du gjort, jag beundrar er alla som kan göra fina hjärtan och kransar! Tålamodsprövande och pillrigt...å jag som har varken det ena eller andra, hihi!
Underbar sängkammare, å där är den vackra tapeten jag gillar så mycket!

Ha det gott!
Kram kram!

All Seasons sa...

Hello dear Katherine,
I like you heart, nice how you have make it.
Beautiful place on the mirrow, so sweet..

For you a beautiful sunday, I hope the sun will shinning ansd no more raining ☼
Hugs
Patricia

hagagården sa...

Jätte fint hjärta du har pysslat ihop.
kram o ha en trevlig kväll.
ninni

liven sa...

Kjempfint hjerte!!
trorr jeg ville blitt i ditt vakre soverom på ruskete dager :o)

Skogslyckan sa...

Jättefint, skirt och romantiskt. Det ser så fint ut från ditt sovrum...ha en fin söndag!
Kram Pia

Mycket annat & lite betong sa...

Vilket mysigt och hemtrevligt sovrum. Skönt att vara inne när det regnar.

Trevlig fortsättning på helgen själv!
Agneta

Sylvia sa...

What a beautiful heart you've made, Kathrine !
And such a cosy bedroom !
Nice Sunday,
Sylvia

hemma hos lilla mej sa...

Vilket fint och mysigt sovrum du har.Vilket fint hjärta bara så gulligt.Ha en skön kväll rara du Kram Rita ♥

Sirpa sa...

Vad fint har du i ditt sovrum och hjärtan passar ju mycket fint dit!
Har en skön söndag!
Kram Sirpa

Mitt hvite hus sa...

Så skjønt hjerte du har laget.. det er alltid koselig å pyssle inne på slike dager..

Nyt søndagen *Klemmer =)

Ett ögonblick sa...

Godmorgon Kathrine!
Hoppas du får lite bättre väder idag...
Vilket fint sovrum du har...och vilket fint hjärta du gjort. Det är så vackert med Hortensia, tyvärr vill dom inte riktigt trivas hos oss, så jag har lagt ner försöken numera.

Önskar Dig en fin söndag!
kram lisamaja

Huset vid ån sa...

God Förmiddag vännen!
Hoppas att du har bättre väder idag, vi hade också regningt o grått igår.
Men idag skiner solen från en blå himmel.

Vad fint du har gjort i sovrummet.....
Hortensian är en favorit hos mig!

Ha en trevlig o sköön söndag!
Kram T

Pia sa...

Det blev ju som direkt ur Jean d´Arc Living tidningen! Vacker helhet!!!

Kramis/Pia

HÖNSHUSET sa...

Hej hej!

Såååå fint du har i ditt sovrum!! O vilket fint hjärta du har pysslat ihop :)

Jo, förresten ville du att jag skulle knåpa ihop ett sånt där kort till dig?! Eller ville du avvakta lite?!

Ha en fin dag!!

Kramar gunilla

Lisen Elisabeth sa...

Vilket sött hjärta du pysslat ihop och sovrummet ser väldigt mysigt ut!

Lisen

My home is my Castle sa...

Nydelige bilder...
For en herlig krans du har laget. Jeg får ikke til å tørke hortensia. Har du ett godt råd om hvordan jeg skal gjøre det ??

Ha en fin dag videre :)
Klem,Kari

helle sa...

Hvilket hyggeligt og fint hjerte du fik gjort, ven!

Ønsker dig en dejlig søndag!

Kram Helle

Anna-Lena sa...

Vilket fint hjärta du knåpat ihop, prisman var pricken över i. Mysigt att få en glimt genom spegeln så där, sovrummet ser såååå mysigt och inbjudande ut.

Ha en fortsatt skön söndag!

Kram Anna-Lena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina foton, vackert när man ser spegelbilden. Jättefint hjärta, precis lagom pyssel tycker jag.
Ha en fin söndag vännen
Varm kram
AnnaMaria