tisdag 7 september 2010

Lite nytt.......

Godmorgon alla söta.....
vill börja med att tacka för alla underbara
kommentarer ni lämnar här på min
lilla blogg.... ni är så rara.
Jag blir så glad!
Sedan vill jag visa lite nytt som jag har
fått in in till min lilla bloggisbutik....
Gamla barnkläder, kulram, gammalt diskställ,
ja listan är lång...
.
Denna gamla spolhållare från 1800 talet......
med vackra spetsar....
Så vacker barn klänning......
Och ett gammalt hänge med en madonna på båda sidor....
och mycket mera...
börjar med att lägga ut dessa saker under dagen
Så Välkomna in och kika!!!
Önskar er alla en fin Dag!
Kram Kathrine

27 kommentarer :

Evashusotorp sa...

Såååå mycket fint, önskar att allt var mitt.
Kram
Eva

Mys och hemtrevnad sa...

Åh spetshållaren önskar jag att jag kunde köpa...sorry men jag får drömma vidare...fattig student! kramis semlan

Mitt hvite hus sa...

dån så mye vakkert du finner...

Nydelig tråd holder...den ville jeg gjerne ha hatt...men frakten blir nok for dyr..

ønkser deg en fin dga

klemmer =)

Country Hill sa...

Fina saker, gillar spolhållaren får allt ta och titta in i butiken.
Ha en fin dag!
kram Lena

(eddas) sa...

Så flott det var det stativet med spetsar på..me like:)
Skal titte inn i bloggbutikken din:)
Nyt av dagen
eddaKlemmer..

STENLYCKA sa...

Godmorgon och tack själv för alltid gulliga kommentarer.Nu måste jag in och titta i din butik,du frestar med så mycket fina saker.
Kram och ha en bra tisdag!
Raina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon.
Blir inte förvånad om du säljer den här spolhållaren lika snabbt, den är också jättefin. Och så söt liten klänning, många fina nyheter hade du.
Önskar dig en solig fin dag
Kramar
AnnaMaria

hemma hos lilla mej sa...

Vad mycket fint du har fått in .Klänningen varju bara så söt.Ska kika in i din butik.Ha en skön dagrara du Kram Rita ♥

Huset vid ån sa...

God Morron vännen!
Vilken bra start man får på dagen när man kikar in till dig!

Alltid så mycket fint....
Må så gott! Kram Therese

hagagården sa...

Så mycke fint du har,helt otroligt vad du hittar fina saker,jag önskar jag kunde köpa allt.
kram o ha en fin dag.
ninni

maría cecilia sa...

Hola Katrine, I love, love your new things for the butik, sooooo lovely!!!!
cariños

Elsa och Helena sa...

Hej Kathrine! Så mycket fint du visar...som vanligt:) Bilderna är ljuvliga.

KRAM Helena

Maria ( Idekroken ) sa...

Så mye fint! :)

Klem

Katta sa...

Tack för alla fina komentarer själv du :) Vilken jättesöt kulram och den svarta väskan. Kram Katta

Unknown sa...

Tack själv Kathrine ♥

Så mycket fint till butiken, igen ~~~
Och så fastnar min blick väldigt mycket vid en vacker hemvirkad spets där på en bild ~~~

Kramar från Eva

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ja, det är helt underbara saker! Jag har ju fastnat för en speciell sak...
Ha en bra dag!
kram
MArie

Myricas Farmor sa...

Som alltid har du en massa som man vill ha, men portmonän ärinte så stabil nu efter semester och sommar.
Men fina saker var det
ha det gott
kram

It's me sa...

Beautiful things...will you mail me and tell me how much the spolhållare cost??

Happy day darling........love Ria....

Sirpa sa...

Oj, så mycket fina saker! Klänningen är riktigt söt!
Har en trevlig tisdagkväll!
Kram Sirpa

Bonjade sa...

Such lovely items....
Love that little girl.
Nice evening

MODERN COUNTRY sa...

Takk Kathrine for at du gleder deg sånn over hva som skjer med meg ! Du er virkelig en god bloggevenn. Jeg er selv så forundret over alt som skjer. Lille meg tenker jeg :)

Klart vi kikker inn hos deg, du har en blogg med karakter. Alltid så mye fint å kikke på, ja du finner spesielle saker. Som den gamle spolholderen fra 1800 tallet. Har du sett noe så sjarmerende !

Ha en mysig kveld gumman,
klem Aina

Margareta sa...

Så vacker musik till vackra bilder.Spolhållaren så fiiin. Och allt det andra också.

ha det gott!
Kram Margareta

Rosor och Spetsar sa...

Du hittar så mycket fint Kathrine, man vill ju ha allt. Så kul det låter med antikmässa det ska jag hålla utkik efter.
Tack rara du för goa ord hos mig
Ha nu en forsatt härlig höstvecka
Kramar
Annelie

Anonym sa...

What wonderful wintage things you propose.
Have a nice week.

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Kathrine.
Många fina saker, och så vackert ditt inlägg blev, du är bra på det där att få det snyggt.
kortet högst upp är supersött, säljer du kort?
Jag önskar dig en fin vecka.
Kram Zara

hemtrevnad marie sa...

Å, du vännen, jag vill alltid ha alla dina saker ,du hittar såå mycket fint jämt!!
kraam

hemtrevnad marie sa...

Å, ja maila gärna bilder:)
kram på dig vännen!