onsdag 29 september 2010

Lite badrumsfix......

Godmorgon alla söta.......
det ser ut att bli en fin dag, solen kikar in
genom mitt fönster....
Kolla här vilket fint badrum
Me like!
Tänk om man hade så här....
Bilden kommer ifrån denna boken..
en underbar
bok med massor av fin inredning...
Idag skall jag visa lite bilder från mitt badrum...... som sagt så är det i stora behov av en make over... men men det får vänta..... men lite småfix kan lätta upp, jag har målat om en gammal spegel som jag köpt på en loppis för nån hundring.... sedan har jag köpt en lampa i fattigmánssilver från Blommingville, blev ganska nöjd med resultatet! Ni behöver ju inte titta på den gräsliga 80-tals tapeten .. den är så vidrig!!!! ( Ler ) Ja man kan förändra med en lite slant, Idag fortsätter jag att lägga ut lite saker på min lilla bloggisbutik..... Önskar er alla en underbar Dag! Kram Kathrine!

24 kommentarer :

Evashusotorp sa...

Nog kan man få drömma om ett stort härligt romantiskt badrum. Mitt eget är litet ,orustat och allmänt tråkigt.
Din spegel o lampa är jättefina, en bra början till önskebadrummet.
Ha det bra .
Kram
Eva

Skogslyckan sa...

Vadå...jag ser ingen tapet..har bara ögon för spegeln och lampan. Tjusigt!
Kram Pia

It's me sa...

I like your bath room !!! ....i wanne ask....why is your translator so far away from above??? i must scroll lots lots every day........o my.....happy day darling.......love love love Ria.....

Myricas Farmor sa...

Vilken underbar speel du har i ditt badrum, vårat är så himla litet så där finns det inte mycket att göra.
Ha det bra min vän
kram

Penseldraget sa...

Vad fint du har gjort, och inte tänker man på tapeten =) så kul att kunna göra fint med lite medel o plånbok =)
kramar pia

Viola sa...

Du....jag såg bara en vacker lampa och spegel...:0) har just drömt mig bort...Hem och antik kom härom dagen, min favorittidning, kramen

Penseldraget sa...

hej igen
du undrade över ängeln och de är gips tror de heter stengips de är lite hårdare än vanligt gips. Tack för din rara kommentar =)
kram pia

rustik charm sa...

Hej hej.

Jag tycker det ser riktigt fint ut i ditt badrum:) Gillar lampan mycket o spegeln. Vi har ju nyss flyttat o här är badrummen rätt nygjorda så det är inget man vill fixa så mycket med men som du så har jag bytt spegel och hängt upp lite annat smått o gott. Som sagt, man kan göra mycket med små medel:)

Ha en underbar dag.
Kram Kristina

Unknown sa...

Gillar bara Ditt badrum.
Sååå vacker lampa, och spegel ~~~

Det andra badrummet, föll mej inte alls i smaken ;*)
Den där kanten på badkaret, fick jag riktiga rysningar av...för att inte tala om rutiga golvet...brrr! :-)))

Höstsolig hälsning
från Eva

Mitt hvite hus sa...

Denne boken så velidg fin ut..

og speilet og lampen avr nydelig...

klemmer 0)

Lilla Rummet sa...

Spegeln och lampan är så tjusiga. Ja, man kan förändra ett rum med bara lite färg och ngn sak.
Ha de gott.
Kram Britt

hagagården sa...

Hej
Men vilket fint badrum du visar,jag behöver massor av badrums inspiration nu,vi tänkte renovera badrummet till våren eller efter jul och nyår iallafall,men har redan ett badkar som står i hallen och väntar,vi köpte ett sån som står på tassar ett svart utsida och vit insida,längtar tills vi kan sätta in det.
kram o ha en fin dag.
ninni

Bonjade sa...

Love this romantic place.....so lovely to take a shower here....;)
Big hug

Hulda sa...

Ser veldig flott ut på badet hos deg. Likte så godt lampen du har over speilet. Den boka ser veldig bra ut. En slik kunne jeg tenkt meg. :)

hemma hos lilla mej sa...

Vad himla fint och mysigt badrum du har.Jättefint och mysigt.Önskar dej en fin dag goa du Kram Rita ♥

STENLYCKA sa...

Hejsan!
Den tapeten var väl inte så vidrig. Vad vackert du har gjort med spegel och lampa. Ditt badrum ser inbjudande ut.
Kram Raina

Eva Agnes sa...

Ha en skön kväll du också Katrine!
Tycker att ditt eget badrum är jättefint. Visst kan man förändra till en liten penning.
Kramar Eva Agnes

Roses & Angels sa...

Så snyggt du har gjort i badrummet. Här sken solen också. Såg nu att du frågat om vår ängel. Pia har tydligen svarat dig! =) Satt på kurs idag med bokföring så har inte hunnit med att kolla bloggen. Tack för din beställning. SÅ roligt att du gillade den. Vi ska packa den väl och få iväg den snarast till dig. Tusen tack ha en fin kväll kram

Rosor och Spetsar sa...

Visst kan man förändra för liten slant o jag gillar din spegel o lampa, din tapet är ju ljus o fin iallafall, här har vi en gräslig turkos våtrumstapet men man kan inte göra allt på en gång.
Nu ska jag kika in i din butik
Kram
Annelie

Margareta sa...

Spegeln och den vackra lampan gör hela rummet.Man ser inget annat.Det är tacksamt att göra det hemtrevligt i badrummet.Man behöver ju nödvändigtvis inte titta på väggbeklädnaden utan fästa ögonen på annat.

Ha en fin kväll!
Kram Margareta

HÖNSHUSET sa...

Hej hej!

Så jätte fint du har gjort i ditt badrum!! I mitt hjälper det inte ens med ett försök ens...

Ja, visst är förklädet helt underbart - jag har också beställt ett sådant och är hur nöjd som helst:)

Ha en skön kväll!!

Kramar gunilla

salige lavendel sa...

Flott speil!!Jeg må visst titte innom din lille bloggbutikk også nå da og se om jeg finner noe spennende der.Ha en fin kveld videre.

maría cecilia sa...

Beautiful lamp you added to your bathroom... and if you are thinking to add black and white floor to your bathroom, I think is a wonderful idea!!!
cariños

Anonym sa...

Mamma!
Vilken skillnad det blev med spegeln och lampan!! Du är så duktig.
Kram Anna