måndag 31 januari 2011

Solig måndag.....

Gomiddag idag när jag åkte hem från mitt arbete så
sken solen och jag kom´i rätt stämning...
så underbart....
Idag måste jag bara visa den ena av mina parrdörrar, som snart
är färdig
gissa om jag är glader...
mannen min har slitit som ett jehu för att få dom färdiga...
och som sagt, nu skall det bara in glas i dom små spröjsen...
.
Och jag tror det kommer att bli så bra!!!!! .
En bild inifrån matsalen...
När nu dörrarna är färdiga Nästan!
Så kör vi igång renoveringen av
Matsalen,,,,
det skall bytas golv till riktigt trägolv som sedan skall
målas vitt,
och sedan skall vi byta tapeter...
jag kommer att visa bilder här på bloggen
allt eftersom det blir färdigt.....
så spännande!!!!! .
I morgon Tisdag kommer jag att lägga ut nya saker på
min bloggbutik..... vackra brudlakan med spetsar och
broderier,,,, gamla näsdukar med spetsar...
ni kan se dom på bilden här under.... .
Och sedan
En gammal transport bur i korg för kattungar..
så otroligt ´Charmig....
och så lite till, men det får ni se i morgon!!!
Önskar er alla underbara en Fin Dag!
.
Kram Kathrine...

21 kommentarer :

Hulda sa...

Nydelige dører mannen din setter opp. Virkelig noen skjønnheter, ser jeg. :) Flott å kunne se gjennom rommet på den måten. :)

Birgitta sa...

Så snyggt det blir med de fina pardörrarna och fräscht med nytt golv, det skulle behövas här hos mej.

Jättefina brudlakan, måste in och titta på din web-butik genast. Kramar och ha en fin vecka. Birgitta

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Så mucketfint du visar!
Mycket fint ska du få in :)

Ha en fin måndag!

Kram Sirpa

skifferhuset sa...

Så fina dörrar! Ska bli kul att följa renoveringen! Du har så mkt fina saker i din butik! Kram Iréne

Norrfrids Eija sa...

Kattburen är så mycket sötare än den jag har i plast...kika in i din butik det ska jag göra!
Eija

Puumuli sa...

Mycket flotta dörrar och underbara spetsar!

Kram
Sari från Puumuli

Anneli sa...

Hejsan.

Underbara dörrar!
Ett lyft för hela huset, ska bli mycket spännande att se fler bilder.

Ha det gott,
Kram Anneli.

It's me sa...

Have a lovely week darling........enjoy everything......love Ria...xxx...

Old and New Home sa...

Men du vilka pardörrar, skulle vilja ha ett par till. Förra året satte jag in ett par till butiken, men skulle vilja ha in till vardagsrummet. Får leta efter ett par till lilla mig med..

Kram och ha en skön vecka
// Cattis

Mitt hvite hus sa...

ÅÅ så fine pardører du har fått deg... så spennende med oppussingen da..

Masse fint du har funnet til butikken din..

Klemmer =))

Evashusotorp sa...

Så härliga dörrar, visst är det kul att ha projekt på gång hemma. Vårt nästa projekt är oxå matrummet som ska få taket vitmålat och nya tapeter.
Ha det bra !
Kram
Eva

Anonym sa...

Å så fina dörrarna kommer att bli. Jag skymtar en månskenslampa genom dörren. Jag har länge sökt efter en, men dom är svåra att hitta tycker jag.
Hälsningar Ann-Christine

Myricas Farmor sa...

Jösses vilka vackra dörrar du kommer att ha, sådana är så himla fint.
Och så mycket fina saker du lägger ut igen, man vill bara ha.
HA det gott
kram

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Hoppas allt är bra med dig.
Vilka fina dörrar, och vad roligt o spännande med renovering av ert matrum, kommer säkert bli jättefint.....

Nu har jag anmält mig i din tävling....
Hade missat den!
Hoppas att du får en fortsatt Trevlig måndag!

Kraaam Therese

Margareta sa...

Så fina dörrar. det kommer att bli alldeles ,alldeles underbart.
Roligt att få se hela förvandlingen...

Ha det bra!
Kram Margareta

Katta sa...

Vilken snygg dörr, önskar min man tog tag och gjorde några såna snygga :) Blir lite sentimental när jag ser den kattburen, hade en sån till min katt när han hämtades som liten pyttig unge. Ha en bra måndagskväll, kram Katta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint det kommer bli med pardörrarna, visst är det roligt och göra lite nytt så här i början på året. Jag ska fixa till vårat gästrum, har blivit som ett förråd därinne.
Ska bli kul och se vad du lägger ut mer, det här var jättefina saker.
Kramar
AnnaMaria

Skogslyckan sa...

Jättefint det blir med dina dörrar. Så fint med ljusgenomsläpp. Ska bli spännande att följa vardagsrums förvandlingen.
Kram Pia

Junk De Lux sa...

Så fantastisk flott det blir med de dørene!...ja hva skulle vi gjort uten vår "handyman";)

Stooor klem...

bakom berget sa...

Åh, va fiint! Jag bara älskar såna dörrar. Ni får det så fint! Dom lakanen skulle jag gärna bädda med! Såå vackra!
Kram Åsa.

Unknown sa...

Det tror jag också, att det kommer att bli såå fint och bra, för det syns ju redan nu...och så är han allt bra den där Mannen som Du har därhemma...det bästa fyndet av dem alla, tror ju jag ;*)

Åhh...den söta korgen kunde ha dykt upp i somras Kathrine...för då skaffade jag/vi ju TVÅ kattungar...och nu är Selma Trolltass en stor, och busig kattdam, som säkert skulle strimla ner den, så jag törs inte slå till å köpa den ;*)

Hoppas att någon annan söt liten kissekatt finner vägen till den ~~~


Kram från Eva