tisdag 18 januari 2011

Gåvan......

Godmiddag mina kära bloggvänner...
nyss hemkommen från arbetet sitter jag här nu,
och kikar in på era hä'rliga inspirerande bloggar
Vet ni igår kom det ett paket i brevlådan,,,
och jag blev så fundersam...
För jag har inte beställt nåt....
ivrig som jag är kunde jag inte låta bli att öppna ena ändan och kika
in....
och vet ni ut kommer det en ljuvlig sjal och ett vackert kort..
från min bloggvän Ingvor...
Åhhhh så glad och rörd jag blev,,, och är för denna
fina sjal.....
Helt underbara färger...
jag är helt förstummad av denna gåvan
Tack än en gång min vän!!!
Och titta vilken fint kort min vän gjort... Åhh denna ljuvliga sjal kommer jag att använda mycket.... Här hänger den på räcket i mitt trapphus.... Ni som inte besökt min kära bloggvän, Gå gärna in på Farmors pysselhörna Önskar er alla en underbar Dag! Kram Kathrine...

23 kommentarer :

hagagården sa...

Men vilken fin sjal du har fått,vilken snäll och go människa,ska genast kika in till hennes blogg.
Kram o ha en fin dag.
ninni

Country Hill sa...

Vilken underbar sjal härliga färger Grattis till den.
Ha en fin dag!
Kram Lena

hemma hos lilla mej sa...

Mmmm vilken fin sjal.Vilken go och snäll människa-Underbara färger.Önskar dej en härlig tisdag.Varm kram Rita ♥

Maliva`s verden sa...

Så koselig med pakke i posten, og hvilket vakkert sjal i flotte farger;o) Ønsker deg en fin dag videre. Klem fra Maliva

All Seasons sa...

Dear Katherine,
What a surprise, this pakket. What a wonderful scarf, make it with love..

Have a nice day, enjoy ☼
Hugs,
Patricia

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Vad mysigt att få en paket!
Ha en sån fin tisdag!

Kramar Sirpa

Myricas Farmor sa...

Hoppas du får användnig för den.
Ha det gott
kram

Anonym sa...

Nydelig sjal og skjønn
musikk på bloggen,nesten
så jeg ikke klarte å slå
av hihi. Masse flott hos
deg.
Ha en fin dag.
Klem.

Penseldraget sa...

Jätte fin sjal och så fint gjort av din vän ;)
kram pia

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ for en lykke og kikke i postkassen og oppdage en slik fin gave..

nydelig sjal.. dette gjør dagen bra o))

ønsker deg en fin tirsdag
klemmer =)

Sylvia sa...

What a lovely gift, Kathrine !
The scarf is so beautiful and also the card, lovely colors !
Nice week,
Sylvia

Unknown sa...

Underbara färgnyanser i sjalen ~~~
Förstår att Du kommer att ha den runt axlarna ofta, ofta ~~~

Kram från Eva

It's me sa...

What a lovely present Catherine......like it ....love Ria....

Kristall & Pynt sa...

Hej!
Vilken fin sjal, kul med en sån överaskning.
Kram Sofia

Margareta sa...

Hej!
Den fina sjalen passar ju så fint till dig.
Det finns så snälla människor på denna jord...
En oväntad gåva är ju värd så mycket mer.

Ha en god kväll!
Kram Margareta

Roses & Angels sa...

Vilken fin överraskning du fick med posten! SÅ snällt.Tack för den rara kommentaren vännen. Så rörd jag blir ha en fin kväll KRAM

Viola sa...

Lyllos dig, en helt underbar sjal ..så rart av henne, kram

Katta sa...

Men vilken trevlig överaskning! Vad fin den är.Kram Katta

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken underbar sjal, så fina färger, som ett kollage av en blommande ljungbacke=) Vad härligt det är att ha så goa vänner.

Kram,
Regina

himlaverket sa...

Åh, så fin gåva...
förstår att du kommer att använda den mycket.
Kram ullamaria

bakom berget sa...

Vilken vacker sjal och vilken rar vän som ger dig en sån fin present. Jag ska ta mig en titt på hennes blogg genast.
Ha en fin kväll! Kram Åsa.

helle sa...

Hvilken skøn og generøs gestus, forstår din glæde! Sjalet har virkelig en fin farvesammensætning!

Kram

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Åååh så snällt av henne! Den är jättefin! förstår att du är lycklig...
kram
Marie