söndag 30 januari 2011

Long time... since I was here.....

Hello my sweet blogfriend.....
Idag kikar jag in här på bloggen och ser att jag
har fått en massa kommentarer till min
Tävling,,,,
Jippe så roligt att så många vill vara med...
Dragningen sker nästa Söndag 6/2 så det kanske blir
flera som vill vara med....
.
Idag kommer det lite blandade bilder från mej...
matsalen är rensad på julsakerna,, så det känns lite tomt
men jag tycker det ger en ganska skön stämning..
Lite pärlisar i min patinerade kruka får mej att
känna att
Våren är på gång snart!!!!
En charmig säck har fått tagit plats på köksoffans kant...
snyggt med lite ruff känsla... Och ytterligare en bild.... från köket... Vet ni vad jag gjorde igår??? Jo jag var på loppis och inte bara en utan flera och gissa om jag hittade mycket fina saker.. bla en fin gammal italiensk soppterrin VIT!!! Så Fin!!!! kommer att lägga ut én del av sakerna på Tisdag i min bloggbutik!!! Hoppas att ni alla får en fin Söndag! Kram Kathrine...

26 kommentarer :

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Då vet jag vad jag ska kolla in på när det blir tisdag, låter jättespännande. Fina bilder från dig, allt är så ljust och vackert. Det lite avskalade efter jul tycker jag är härligt. Snart har vi fyllt på med grejer...fniss
Ha en fin dag vännen
Kramar
AnnaMaria

skifferhuset sa...

Det där stora skåpet, jisses vad fint! Ha en bra dag! Kram Iréne

Katta sa...

Massor med fint och fräscht här, säcken den är toppen. Kram Katta

All Seasons sa...

Wonderful you photo's.
Have a nice sunday, enjoy!

Hugs,
Patricia

It's me sa...

Happy sunday darling......let spring begin !!! hahahahah!! love love Ria...xxx...

Östervik9 sa...

Vilket härligt vitt stort skåp du hade på en av bilderna:) Jag är också loppissugen.
Skall iväg nästa helg till Moheda...
/Camilla

Carina Lundin sa...

Så mycket fint..............
Har tittat här och i butiken för första men absolut inte sista gången. Butiken påminner
ju om min egen bloggbutik www.loppispånätet.se
fast jag har mer möbler.Du har verkligen ett vackert hem, hos mig är det verkstad i hela huset, nuförtiden.ha en trevlig och solig söndag, varma hälsningar från Carina

Sanna-Pauliina sa...

Det är så vackert i ditt hem!Jag har också köpt pärlisar och väntar alla andra vår blommar!

Det känns att våren redan är här när solen börjar att varma.. fast det är många minus grader och snöar :)

Trevlig söndag till dig!

Sanna-Pauliina

Norregård sa...

Hej!!!
Underbara bilder som vanligt;o)

Kram Malin

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Det lät ju spännande med den vita soppterrinen!
Ska kolla. Vilken dag ska du lägga ut den?
Jag var också påloppis och hittade en gammal häst, men den var inte lika fin som din men du kan ju höra av dig om du får in såna hästar igen!

Ha en fin söndag!

Kram sIRPA

himlaverket sa...

Oj, soppterriner som är så hejdlöst svårt att få tag på...
Spännande att kolla här det blir dårå...;)
kram ullamaria

Madame Morell sa...

Så fint som vanligt hos dig! Säcken gillar jag jättemycket.
Kram Jessika

hagagården sa...

Jätta fina bilder från dig,det ser lugnt och behagligt ut.
Kram o ha en fin dag.
Ninni

Anonym sa...

Det tar ett tag innan man vänjer sej efter att julen har plockats bort. Så fint med pärlhyacinter. Jag har inte hittat dom här uppe än.
Hälsningar Ann-Christine

Lilla Lycksta sa...

Underbara bilder från dig. Ditt skåp i matsalen går inte att se sig mätt på, så vackert.

Har varit i din stad idag vid gruvan. Ha en fin söndag.

Kram Camilla

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Kathrine!
Vårligt och fräscht med pärlhyacinter.
Säckar är ju bara så snyggt.Då får vi kolla in vad du fyndat för något;)
Ha en finfin vecka.
Kram Anette

Evashusotorp sa...

En härlig Söndag önskar jag dig.
Kram/Eva

Skogslyckan sa...

Samma här har inte alls hunnit blogga runt denna veckan, höll nästan på att missa ditt lotteri!
Ha en fin start på nya veckan!
Kram Pia

Rosor och Spetsar sa...

Så vackert du har det Kathrine, säcken var ju underbar, visst är det fint med det lite ruffa mot det vita romantiska
Ha det bra
Kram
Annelie

Hulda sa...

Så utrolig flott det skapet ditt er! Nydelig fasong og farge på det. Likte også veldig godt slagbenken. :)

Margareta sa...

Så vackert!Säcken där på soffkanten är ju en prick över i.Och dessa fina pärlisar.
Då får man inte missa butiken på tisdag.

Ha en fin söndagskväll!
kram Margareta

Puumuli sa...

Det se så fint och fräscht ut hos dig! Visst är det trevligt med finfina loppisfynd!

Ha en skön söndagskväll!

Kram
Sari från Puumuli

Hanna sa...

så många fina saker du visar på dina underbart vackra bilder.
Ha en bra söndagskväll.
kram
Hanna

kråke sa...

Vilka fina saker!! Tack för inspiration:)

kram kråke

(eddas) sa...

Så fint et kjøkken du har:)
ha en fin ny uke...
klemklem

helle sa...

Åh ja, jeg ved præcist hvordan du har det når du har gjort fine fund, man bliver næsten helt ophidset!! Nu kommer våren snart og flere loppemarkeder, så godt...

Fint og hyggeligt du har det i dit køkken, hvilket skønt skab!

Hav en dejlig dag, ven!

Kram