torsdag 13 januari 2011

Gästrum, bloggrum och fårskinn.....

Godmiddag nyss hemkommen från arbetet...
pust, sitter här och tittar runt på alla underbara
bloggar.... har tatt lite bilder igen från mitt gästrum..
hoppas ni inte blir trötta på att se det...
Fniss!!!!Jag har beställt detta ljuvliga fårskinn av
Eija med
Bloggen Norrfríds Eija...
Gå gärna in och besök hennes mysiga blogg,,
just nu ligger det slängt över en stol...
I love it!!!!!
Ser ni vad som speglar sej i den gamla spegeln...
ja just det en ljuskrona ifrån House Doctor...
Jag gillar denna skarpt..
hade sådana i min butik Tant Blå.
När det begav sej!
Korset som hänger på spegeln kommer ifrån
Hagagården också en av mina favoritbloggar,
Ninni har tillverkat detta fina, hon är så duktig.
'.
Idag skall jag bara ta det lugnt här på eftermiddagen,
och göra ingenting
!
Lite blomster avslutar jag med idag, till er alla
gulliga som besöker min blogg och
lämnar så söta kommentarer!!
Kram Kathrine...

28 kommentarer :

Hulda sa...

Så nydelige bilder fra det vakre gjesterommet. Den senga er jo bare en drøm! Så vakker. Likte veldig godt bildet der vi ser skapet gjennom speilet. Herlig med quiltene der. :) Ha en fin dag!

Rosor och Spetsar sa...

Så klart vi inte tröttnar på ditt fina gästrum, och vilket gosigt skinn du köpt dig.
Nu ska jag kila till jobbet.
Ha en fin dag, här skiner solen hoppas du också har solsken för det behöver vi nu
Kramar
Anelie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilket fårskinn!! Så det var du som köpte av Eija, det är helt underbart. Där snackar vi fårskinn, inte som mina gamla Ikea-skinn. Jättefint kors som Ninni gjort också.
Kramar
AnnaMaria

It's me sa...

Enjoy your day darling !.....love Ria....xxx...

Norrfrids Eija sa...

Tack för titten i ditt gästrum, Kathrine! Fårskinnet har fått ett bra hem och verkar trivas alldeles ypperligt! Tusen tack vännen,
Eija

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vilket underbart fårskinn.Bara så himla härligt.Klart vi inte tröttnar på ditt underbara gästrum.Vilken dröm att vara gäst där!!!Idag skiner solen och det är bara så fint.Ha nu en skön dag.Varm Kram Rita ♥

Viola sa...

Ser helt underbart ut i gästrummet och vilket fint fårskinn, ha nu en skön em, kram

Myricas Farmor sa...

Så ombonat och fint, det ser så gott ut när man ser lite bilder hemmifrån.
Ha en god och trevlig eftermiddag
kram

Romantik Seelchen sa...

viele Grüße in dieses romantische kleine Aussehen deines Zimmers, auch die schräge Decke macht das Zimmer gemütlich,
herzlichst Jasmin

Anonym sa...

Kjempekoselig gjesterom med mye fint,me like.
Blir ikke lei av dine bilder nei.
Ha en fin dag.
Klem:)

Evashusotorp sa...

Så du vet--- Kan aldrig bli trött på dina vackra bilder från ditt hem.
Kram
Eva

bakom berget sa...

Vad skönt att bara göra ingenting. Även om det kan vara svårt ibland. Alltid kommer man på nåt som man vill fixa med. Ditt fina gästrum ledsnar man inte på att se. Fårskinnet är kanonfint!
Ha en fin dag! Kram Åsa.

Unknown sa...

Vad glad jag blev att du hittat till mig och att du vill vara med i min utlottning av penséfrön! Jättekul! Vilken härlig stämning det är här på din blogg! Så mysigt och massor av fina bilder!
Ha det gott!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ljuvligt gästrum, förutom alla saker du nämner så gillar jag också ljuslampetterna;-)

Kram, kram,
Regina

Maria sa...

Hej Slår nu ett slag för min utlottning på Marias Hörna. Väl mött !
Maria

Bleudelavande sa...

Ooohh Kathrine, I would like to be there in that lovely bedroom!!!!
Have a nice weekend and Have a nice new year.
See you soon.

Y sa...

Hej, Du har det så jättefint, man blir glad av att få titta på allt som du har och gör!!
Ha de´bra!

Lilla Lycksta sa...

Hej
Vilket härligt fårskinn. Saknar din butik besökte den några gånger. Helt underbar ljuskrona och så fin musik. Ha det gott och hoppas du får en fin kväll och bara njuter av att inte göra någonting!
Kram

Mitt hvite hus sa...

Blir ikke lei av ditt vakre gjestrom... for et herlig saueskinn.. det varmer nok godt..
Og sengen din er så fint..

Et koselig rom..

klemmer 0)

Skogslyckan sa...

Tröttnar inte på att se ditt gästrum. Jag lånade ihop 5 st fårskinn till en fotografering idag utomhus. Är faktiskt sugen på ett eget.
Kram Pia

hagagården sa...

Hej
Jääte fina bilder du visar,det ser så mysigt ut i ditt gäst rum,fårskinnet var så fint.
kul att se korset som jag har gjort.
Kram o ha en fin kväll.
Ninni

Mycket annat & lite betong sa...

Vilket långhårigt fint fårskinn! Ditt gästrum är så mysigt så det tröttnar man inte att se på.

Ha en skön kväll!
Agneta

Katta sa...

Inte blir man trött på ditt gästrum och jag förstår att du väljer att sitta där och blogga för det är så fint, kanske du skulle kalla det ditt bloggrum i stället som gästerna får låna. Men du, har du två gästrum? har för mej det brukar vara en mörk träsäng där.Ha en bra fredag i morgon, kram Katta

Hanna sa...

Inte blir man trött på det inte. Du har det så fint.
kram
hanna

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll!

Du har så fint!
Jag är så avensjuk på din järnsäng!

Den är så fin!

Kram Sirpa

Anki sa...

Du är sååå gullig du!
Jag tycker väldigt mycket om dina bilder, du har så fint...å fårskinnet är ljuuuuuvligt!
Å du vet...en sån nattmössa som du har i sidomenyn skulle jag kanske köpa, så jag slipper se ut som ett åkerspöke på mornarna, hihi!

Goa kramen!

Franske drømmer sa...

Lekkert soverom!
Er det mitt soverom...? Hihi!
Du er så flink, vennen!

Riktig god natt!

Klem

HÖNSHUSET sa...

Hejsan!

Underbara bilder från ditt fina gästrum!!! Härligt fårskinn på stolen - gillar det skarpt!!! O vilket fint kors Ninni har gjort :o)

Ha en fin dag!!

Kramar gunilla