söndag 3 januari 2010

Nostalgiska bilder!

Gokväll alla underbara..... hoppas allt är bra med er på det nya året! Här kommer lite vackra bilder att vila ögonen på, jag älskar gamla bilder och kort, detta kort med kvinnan som samlat kvistar tycker jag är så vackert.
Och sedan detta näste får mej att tänka på våren... så underbart,man måste få drömma, fast det är mitt i kalla vintern, för att orka med denna mörka tid, men ändå så vacker med all denna gnistrande snö som täcker vårat avlånga land....
Och till sist detta kort med underbara bokstäver..... sådana här vackra kort är det som jag går igång på, det som gör att inspirationen börjar flöda, och nya ideer och tankar föds!
Ja det var allt från mej ikväll, måste passa på att tacka för alla underbara kommentarer som ni lämnar på min blogg!
Dom värmer! Kram Kathrine!

5 kommentarer :

Vit som snö sa...

Så vackert litet dockhuvud du har hittat!
Och gamla kort är så vackra, det samlar man gärna på sej!
Ha det gott!
Kram Cilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefina kort, det första var lite extra fint.
Ma en mysig kväll
Kramis
AnnaMaria

teddy bears Marin to Venice sa...

Ciao Katherine,

very beautiful these nostalgic images.... sinned cannot be read, the translator miss!

A kiss from Venice

Rosarita

Mitt hvite hus sa...

Heisan Kathrine..

Godt Nytt år..

Så nydelig nostalgiske kort du har..
Håper du har hatt en fin start på det nye året..

Klem Kerstin

Pia sa...

Helt underbart vackra och stämningsfulla!

Kram Pia