lördag 23 januari 2010

Le Bain.....

Godmorgon alla underbara.....Lavendel är det underbaraste jag vet.... här har jag lite jag plockade i somras i våran trädgård och tänk den luktar fortfarande helt gudomligt, trådslöjdskorgen en gammal sådan fyndad på en torgloppis..... lite lavendeltvål från Durance, kan det bli bättre.
Lite smulor av Lavendeln........
Ny plåtskylt som jag skickat efter från Mixin, en underbar Nätbutik, handuken fyndad på en lokal loppis en riktigt chockrosa färg med ett underbart påsytt monogram.
Så fint broderat.....
Nu skall jag återgå till mina sysslor, med att önska er alla en underbar Helg!
Kram Kathrine!

14 kommentarer :

Agnes Maria sa...

Lavendel sååååå underbart, nä, jag håller med dig det kan inte bli bättre!
Ha en fin helg.
Kram Åsa

Shabbycharm sa...

Hei... klarar aldrig å se meg mett på din blogg,du visar så mycke vakra bilder.
Ha en fin dag...;O))
Kram bella

Anonym sa...

Underbart det är med lavendel. Har en del strutar med lavendel i som doftar ljuvligt.
Ha, en fin Lördag.
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Lavendel är härligt. Du hade en rejäl torkad bukett, det blir en så god doft. Det var en pigg ich vårig färg på handduken, jättefint broderi.
Ha en bra lördag
Goaste kramen
AnnaMaria

MariMaja sa...

Lavendel er nydelig og lukter godt!
Fine bilder du viser.
Ha en fin helg:)

hemma hos lilla mej sa...

ÅHHHH vad underbart med lavendel.det luktar ju så underbart gott.Ha en mysig lördag Varmkram Rita ♥

Myricas Farmor sa...

Hejsan
vilken fin handduk du hängt upp, färgen är så härlig.
Jag håller med om att lavendel är ljuvligt, det var så fint me korgen och kvistarna i.
Jo jag glömde fråga om du gjort det jätte fina kortet jag fick.
Ha det gott
kramar

Viola sa...

Visst luktar lavendel underbart och fina saker som hittat hem till dig, tala om att rygg och fötter värker idag men jissis vad huvet nu är överfullt, kramen

Fleurette sa...

hello dear Kathrine, beautiful photos!!
I love lavender:))
It is beautiful embroidery on a towel!
Have a nice evening and nice sunday
Kram Fleurette

Elsa och Helena sa...

Hej! Ja, lavendel är underbart...doftar härligt. Tvålen Durance har jag också:)

Handuken är jättefin...jag har också rosa handukar i badrummet!

Kram Helena

Anonym sa...

Hejsan!

Jag håller med dig om att lavendel verkligen är en underbar doft. Jag stod länge i Durance monter och luktade på allt gott de har inför vårsäsongen, bl a lavendel.

Härligt i ditt badrum

Kram Lena

Min Still By Maia sa...

Vakkert, vakkert!

Takk for koselig kommentar hos meg.

Mange klemmer fra Maia

hemtrevnad marie sa...

Å, lavendel är ljuvligt!!!
Gillar din fina trådskål och handduken var jättesöt!
Nu ska jag kika in i din butik!
kram på dig!

liven sa...

Så koselige bilder!!
Lavendel er en herlig plante!! I år vil jeg ha mange flere i hagen min!!

Ha en fin søndag Kathrine