torsdag 7 januari 2010

Mera Badrum

Idag visar jag lite mera detaljbilder från mitt badrum......ser ni rosorna i glasburken dom är torkade från i somras....En hylla på väggen högt upp, där jag förvarar lite handdukar och lite smått och gott........
har satt på en bred vacker spets.....på kanten.
En underbar gammal nattmössa med spetsar och band..... hänger på en krok, en sådan som damerna för länge sedan satte på sej när dom skulle gå till sängs. En underbar ros......
Här en tvålkopp.....ny förstås,tvålfatet kommer jag lägga ut på min lilla butik under dagen, Varmt Välkomna in!
Med dessa bilder.....
Hoppas jag att ni får en underbar Dag!
Kram Kathrine!

17 kommentarer :

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är roligt och få kika in i olika rum. Det var jättefint med spetsen på hyllan och nattmössan var så fin. Du har så fint i badrummet.
Goa kramen
AnnaMaria

Krukmakeri hemjord sa...

säljer mycket själv men det är lika roligt att se andras saker !
annbritt

Hanna sa...

Fina bilder ifrån badrummet.
kram
Hanna

Unknown sa...

Så nydelig bilder fra baderommet ditt Kathrine, tørkede roser er også min favoritt.
Klem...Ellen

Myricas Farmor sa...

Hejsan
vilken underbar natt mössa, den är sååå fin.
Tar du på den när det är sov dags hi hi.
Jag gillar din hylla i badrummet det var en bra ide, tack.
ha det gott
kram

Elsa och Helena sa...

Så roligt att se bilder från badrum! Ditt är helt ljuvligt...lukta gott flaskor och tvålar, spets och linne...Mmmmmm!

Kram Helena

liven sa...

Så nydelige bilder fra badet ditt!!
Du har en kjempefin blogg :o)

Har sendt deg en mail :o)
Ha en fin kveld :o)

Anonym sa...

Vad fint du har i ditt badrum.
Åhh, nattmössan är bedårande.
Tack, för det jag fick med posten idag.
Jag är mer än nöjd.
Kram

Fleurette sa...

Hello dear Kathrine, decorations in your bathroom are very nice!! Very beautiful!!!
Have a nice evening
Kram, Fleurette

Ida sa...

Vilket mysigt badrum ni har. Där inne skulle jag kunna sitta och titta länge på alla detaljer. Det märks att du har samlat länge, du har hittat ting som knappt finns att få tag i längre nu när det är så populärt med loppis.

Ha det så gott.
kram Ida

Mitt hvite hus sa...

Så nydelige bilder... tørkede roser er fint... nå kan de komme frem igjen etter at de ble lagt vekk ti9l jul..

ha en fin kveld..

Klem Kerstin

Duchess of Tea sa...

Hello darling, thank you so much for stopping by my cottage and for the sweet comment you left behind, much appreciated. I must say you have a lovely blog, full of pretty photos and a new follower...me. I look forward to many more visits.

Love & Hugs
Duchess

Anonym sa...

Hejsan svejsan!

Vilket jättefint och romantiskt badrum med så många härliga detaljer. underbart!
Ha en fin dag!
Kramar från andra sidan plurret.

Vit som snö sa...

Så vackra badrumsdetaljer du visar oss!
Jag tyckte alldeles extra om den gamla nattmössan! Undrar om männen förr tyckte att fruarna var läckra när dom klädde sej så för natten?! Hihi
Kram Cilla

hagagården sa...

Hej
Du ser ut att ha det ljuvligt i ditt badrum,värre är det i mitt , en ren katastrof.
Kram
ninni

Viola sa...

Hallå där, du har verkligen mkt rart i ditt badrum och den nattmössan blev jag så klart förälskad uti, här är det ännu en dag med sträng kyla, ska snart värma upp bilden för att ta mig in till stan för jobb på em, ha en fin fredag och helg, stor kram VIOLAN

teddy bears Marin to Venice sa...

Hi dear friend... I am Rosarita not Flourette!
but is always a great pleasure to see your blog, also compliment for second blog have looked it at this morning and likes a lot me!
regards from rainy Venice
Rosarita