söndag 16 mars 2014

Sunday...

Godmorgon alla fina Läsare,
här har man nyss vaknat,
Bjuder på lite repris bilder från mitt Insta,
finns inte så mycket tid över till att fota just nu,
Men snart hoppas jag att det blir bättre,

 Ni får en sommarbukett från mej för att ni är så rara
och kikar in här trots att jag själv är så dålig på att
kommentera just nu,

 Den gamla Nallen har fått en fin rosa rosett,
jag tycker han ser så snäll ut,
Det ser ut som det blir en fin dag i dag också,
Med Sol,
Härligt, underbart,
Våren är här...


Hoppas ni alla får en fin Söndag, 
Ta hand om Varandra,

Kramar Kathrine...

11 kommentarer :

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fin nalle, jag gillar gamla slitna nallar. Hoppas du får en solig lugn söndag
Kramar/AM

Anneli sa...

Men så söt..............nallen ser faktiskt väldigt snäll ut.

Önskar dig en fin avslutningen på helgen,
kram Anneli

G:a Affären sa...

Med det vita på marken behöver vi solen!
Nallen är så söt med den fina buketten framför sig.

Önskar dig också en fin söndag!
Varm kram
Cia

Ett ögonblick sa...

Vilka fina bilder! gillar ju både nallar och blommor:)

Hoppas att Du också får en fin Söndag och var rädd om Dig!!!
kram lisa

House and Garden by Bia sa...

jaa vi har vår idag också...men i morgon kommer vintern tillbaka och hälsar på....jag hoppas det inte blir så lång påhälsning ;)....jättesöt nalle ;)....."vår" kram bia

Hulda sa...

Fint med blomster og lys. Den gamle bamsen er så søt med den rosa sløyfa rundt halsen. :)

diana sa...


Hej til dig håber du har en rigtig god søndag, fine billeder og dejligt at have smukke blomst omkring sig.
Kram
Diana

It's me sa...

Happy sunday.....love from me....x !

Marie maräng sa...

Tack för den fina buketten!

Underbar nalle med sin fina rosett :)

Önskar dig en fin dag!
Kram Marie

♥Sanne sa...

what a nice bear lovely

hugss from me to you

sanne

♥Sanne sa...

what a nice bear lovely

hugss from me to you

sanne