måndag 24 mars 2014

Danska Fynd...

Godmorgon alla fina Läsare,
Ny vecka,
Idag tänkte jag presentera morgondagens Nyheter
i Butiken
Som jag nämnde igår 
så hittade jag mycket fint i Danmark.

 Som denna gamla Oljemålning, 
mycket fin,

 En gammal Fransk Kyrkoljusstake, 
så charmig,

 Närbild på¨denna,

 En gammal fin tavla med silverram,
ett gammalt träornament,

 Och detta franska gamla Överkast är så vackert,
med en bred spets runt hela,
helt underbart,

 Närbild på den gamla tavlan,
just att det är silverram gör att den blir ännu finare,
tycker jag!
Ler!

 Ett danskt Gammalt posthorn,

 En  gammal Apoteksflaska,
och lite mera så klart,
så kika gärna in  i morgon Tisdag,
http://fagel-blabutik.blogspot.se
Tills dess ta hand om er,
och var Snälla emot Varandra!


Kramar Kathrine...

6 kommentarer :

hemma hos lilla mej sa...

Å vad mycket fint di har hittat .Ha en fin start på veckan .Kramar Rita

House and Garden by Bia sa...

Mycket fint!!....och ett post horn...va kul, för jag fotade ett litet horn igår, som jag har hittat på torpet ;)....ska nog visa det här på bloggen hade jag tänkt...tänkte hitta på nåt med det....nu är det riktig vår här....så härligt!
Kram kram

Heléne sa...

Så många fina saker!

Ha det gott
Kram
Heléne

myrica sa...

Men så mycket fint du har skaffat,
Kyrkljustake är så fin.
Ha det gott
kram

Hajan sa...

Åh , det var vackert allt sammans.
Tänk att Danmark har så mycket
gammalt att få tag i.

Måste vara roliga resor att göra
till ditt vackra shovrum
ha det bra

Frøken Anker sa...

Fine og spændende ting, du har fundet, Kathrine. Danmark er fyldt med skatte :-)

Birgitte