måndag 17 mars 2014

Morgondagens Nyheter i Butiken...

Godmiddag kära Läsare,
Ny vecka och nya tag,
Solen skiner och man kan inte annat än att bli
glad...
Idag tänkte jag presentera Morgondagens Nyheter
i Butiken,

En gammal Glaskupa inköpt i Danmark

 
 Gamla Dockhuvuden i Paper Maiche,

 Närbild på dessa,

 Äldre Franska Gjutjärnskonsoler


 Gammalt Notblad med 6 sidor,

 Gammal Ägghöna,

 Och två gamla Tyllspetslängder på vardera 3,5 meter långa,
Längderna är sköra, och har vissa hål,
kommer därför att säljas till mycket reducerat pris,

 Närbild på dessa,
och en del annat också blir det, så kika gärna

 Har ni sett vilken fin 
Gammal målning jag kommit över
Love it!


Hoppas solen skiner på er också
Ta hand om er!
Och ha det så fint,

Kramar Kathrine...

12 kommentarer :

House and Garden by Bia sa...

Åh vad fina Tyllspetslängder...och det andra du visar var också läckert...men Tyllspetsen föll mej verkligen i smaken ;))...här är det vitt utanför mitt fönster...nu kom vintern och hälsade på oss....suck!
Kram och hej
Bia

hemma hos lilla mej sa...

Underbart fint med tyllspetslängder och allting annat fint du visar .Ha en fin vecka .Kramar Rita

G:a Affären sa...

Även om snön ligger så känns det ok när solen är med oss.
Så mycket fint du visar!
Hoppas du får en fin start på veckan.

Kramar
Cia

myrica sa...

Vilken tur du har, här är nästan storm och inte trevligt alls.
Fina saker.
Ha det gott
kram

Frida sa...

Så mycket fint. Gillar den gamla glaskupan och vackra dockhuvud. Ha en fin vecka :)
Kramar Frida

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åh, jäspalt, jag skulle ju ha mailat från jobbet. Gör det nu, trol försent
Kramar/AM

mia sa...

hej vännen!

har du haft sol!! gud vaa härligt, här i Stockholm är det så otroligt trist väder så man får bita sig i tunga för att inte säga något fult...men men efter regn kommer solsken eller hi hi.

Fin fina prylar, synd att "nöjeskontot" är övertaserat denna månad..phu.. men jag kanske skulle kunna göra mig en liten önske lista ;-)

ha det gott och hoppas att du mår lite bättre nu även om det är ledsamt/ kram Mia

It's me sa...

Happy new week ...love Ria...x !

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon fina du !

Fina saker som vanligt ! :)
Nu önskar jag dig en fin vecka !
Kramen

Marie maräng sa...

Åh.. så många fina saker som vanligt! Du hittar verkligen underbara ting :)

Jag har lite köpstopp nu eftersom jag råkade fastna för en kristallkrona och fick dessutom högsta budet :o

Ha det så gott!
Kram Marie

Hanna sa...

så mycket fint
Ha en fin kväll
Hanna

HWIT BLOGG sa...

Som vanligt så mycket fint! Otroligt vilka saker du hittar...
Måste nog ta en kik in i din butik igen!
Tack för din söta kommentar på min blogg.
Varmaste kramen till dig,
Titti