fredag 7 mars 2014

Rosor, linne, och lite Vintage...

Godmorgon till denna Fredag,
jisses vad tiden går fort,
gäller att ta vara på varje minut,
jag har beställt ljusrosa linnekuddar på HM,

 med volanger,
Love them,
Färgen är så fin, passar in här till allt annat,

 Tokälskar denna färg,

 Har fått rosor av mannen i mitt liv,
han tyckte väl att jag behövde piggas upp,

 Dessa har en underbar färg,
precis som jag gillar,
Och nu kan jag titta på dom varje dag och
det piggar upp skall ni veta,

 Min Franska Gine,
är mej så kär,
När vi var i Danmark sist så hittade jag
så vackra gamla pärldekorationer,
som kommer från gamla Klänningar,

 Jag köpte på mej lite av dessa, 
dom är handsydda med små pärlor,
så vackra,
Här har jag satt ditt ett runt halsen på min
Gine,

 Otroligt vackert,
En del av dessa kommer att läggas ut i 
Min butik i nästa vecka,
Klicka på bilden så kan ni se närmre bild på
den,

 Längderna är över 1 meter långa
 och kommer att säljas så,
ja det blev ett långt inlägg idag,
Hoppas ni inte tycker jag är tjatig!


Ta hand om er!
Och så önskar jag er en fin Helg!

Kramar Kathrine...

14 kommentarer :

Heimlaga ting sa...

Flotte bilder, blonder og blomster <3
God helg!
Klem Nina

Solstrimmor sa...

Inte är du tjatig när du visar oss så mycket fint!

Ha en solig helg!
Kramar från Eva-Mari

House and Garden by Bia sa...

Så mycket fint...härlig provdocka...jag har också rosa tema i mitt senaste inlägg , hihi...hoppas du får en fin fredag vännen ;))
Kram bia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du har en omtänksam man, sånt gillas. Och kuddarna...måste nog in och kolla på dom, den rosa färgen är ju vårfärg.
Ha en fin helg
Stor kram/AM

Monika sa...

Så fint att du fått rosor av mannen. Det var snällt av honom. Och du är så mycket värd att få dem.

Du får göra hur långa inlägg du vill! Allt är så fint här hos dej så det vill man bara ha hur mycket som helst av :o)

Jättefina band, passar så fint på din provdocka.

Kuddarna gillar jag också. Har sett dem och blev så sugen på att beställa. Men blev lite rädd att de skulle gå mer åt ljust lila. Det är inte inte "min" färg. Nu ser jag ju att de ser rosa ut på dina bilder.

Må så gott och fin helg!
Kram
Monika

Monika sa...

Glömde skriva att jag fått hem kragen! Jättenöjd! Den är sååå fin!

john sa...

Hi Kathrine, love your flowers ...such a thoughtful husband you have ! enjoy your weekend...Gail x

hemma hos lilla mej sa...

Vilken gullig man du har .Älskar rosa ska kolla in hm:s sida .Kramar Rita

myrica sa...

Men så fint med rosorna till den vita möbeln, snyggt.
Jag Såg dom underbara pärlbanden, hu så fina.
Ha det gott
kram

HWIT BLOGG sa...

Hi hi inte är du tjatig! Jag bara njuter av allt fint du visar...kuddarna var verkligen fina, jag gillar också den färgen! Måste nog kolla in vad H&M har nu.
Önskar dig en underbar helg!
Varm kram Titti

Hanna sa...

Ha en fin helg!
Hanna

Frida sa...

Vilka vackra rosa rosor, omtänksam man du har. Blommor kan pigga upp, fina kuddar dem passar bra hos dig :) Ha en skön helg!
Kram Frida

Katta sa...

Jag älskar lin och volanger gör sig aldrig bättre än just i lin. Den rosa färgen är fantastiskt fin. Så vansinnigt fina silvriga band med! Önskar dej en bra helg, kram Katta

Anno 1924 sa...

Så nydelige roser!! For en snill og omtenksom mann du har:) Herlige bilder fra ditt hjem:) Ha en strålende lørdag! Klem